آمریکا ده‌ها فتنه‌انگیزی در کشور انجام داده است
آمریکا ده‌ها فتنه‌انگیزی در کشور انجام داده است

نماینده ولی فقیه در سپاه سید الشهدای استان تهران گفت: آمریکا برای تسلط دوباره بر ایران، از آغازین روز تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ده‌ها فتنه انگیزی داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام علی معبودی در مراسم تجمع ۹ دی ماه تجمع بصیرت افزایی مردم شهرستان قرچک که در مقابل مصلی شهرستان انجام شد، اظهار کرد: حوادث سال ۸۸ به یک تعبیر دو صفحه دارد، یک صفحه سیاه و یک صفحه سفید، پس از انتخابات سال ۸۸ که ملت ایران یک رکورد بی‌نظیری از لحاظ مشارکت و شور انتخاباتی را به ثبت رساندند، بیش از ۴۰ میلیون جمعیت در انتخابات حضور پیدا کردند.

وی گفت: متاسفانه پس از ثبت تاریخی مشارکت میلیونی مردم در انتخابات شاهد یکسری شیطنت های بزرگی بودیم، صفحه سفید این حادثه همین فتنه‌ای است که ما بمناسبت سالگرد خنثی شدن آن در اینجا جمع شدیم که روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهداء استان تهران افزود: صفحه سیاه آن نیز این بود که فتنه‌گران، فتنه‌ای را با تهدید و طراحی دشمنان این ملت ایجاد کردند تا این مشارکت مردم در انتخابات به نوعی به جهان مخابره نشود.

وی بیان داشت: کشور ایران یک کشور مهمی در منطقه غرب آسیا است و برای آمریکا، ایران به منزله قلب جهان محسوب می‌شود و لذا بعد از پیروزی انقلاب این منطقه بسیار مهم و استراتژیک از حلقوم آمریکایی‌ها بیرون کشیده شد و ملت ایران از دست آمریکای جنایت کار و استثمارگر آزاد شد، فتنه‌گری و دسیسه افکنی بر علیه ایران اسلامی را به وجود آوردند.

معبودی تشریح کرد: از آغازین روز تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد ده ها فتنه انگیزی آمریکایی ها با  کشور ایران بودیم، برای اینکه موفق شوند بر این کشور مهم و راهبردی مسلط شوند.

پایان پیام/۶۷۰۳۷


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]