دشمن از پیروان مکتب «حاج قاسم» در هراس است
دشمن از پیروان مکتب «حاج قاسم» در هراس است

سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک گفت: شهادت زائران و شرکت‌کنندگان در مراسم سالگرد شهید سلیمانی ثابت کرد که دشمن از مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و از کسانی که در این مسیر هستند در هراس است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حسین فخاری سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک ضمن اجتماع مردم قرچک برای محکومیت انفجار تروریستی کرمان اظهار کرد: شهادت زائران و شرکت‌کنندگان در مراسم سالگرد شهید سلیمانی ثابت کرد که دشمن از مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و از کسانی که در این مسیر هستند در هراس است.

وی گفت: دشمنی و خباثت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل علیه ملت ایران هر بار با چهره‌ای جدید نمایان می‌شود و قطعا این اقدامات مردم ایران را در مقابله با این دشمنی‌ها مستحکم‌تر از قبل می‌کند.

سرپرست فرمانداری قرچک افزود: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی از اتحاد و همدلی ملت ایران و اینکه جوانان کشور با وجود تحریم‌های ظالمانه روزبه‌روز به درجه‌های افتخار دست پیدا می‌کنند و در حوزه‌‌های مختلف پیشرفت‌های چشمگیر بدست می‌آورند، می‌ترسند.

فخاری با بیان اینکه کشور در برهه حساسی قرار دارد، تصریح کرد: اسفندماه زمان انتخابات است و دشمنان می‌خواهند با حرکت‌های تروریستی و تحریم‌های ظالمانه و فشارهای اقتصادی مردم را نسبت به کشور مایوس و آن‌ها را برای عدم حضور در در پای صندوق‌های رای ناامید کنند.

وی ادامه داد: همه ما در مقابل شهدا مسؤول هستیم و باید با جهاد تبیین و روشنگری، دشمنان را به اقشار جامعه معرفی کنیم و از مردم که از ارکان اصلی نظام هستند دعوت کنیم تا با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای سیلی محکم خود را به دشمنان نظام و انقلاب بزنیم.

پایان پیام/۶۷۹۳۷


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]