فرماندار ری: پروژه‌های روستایی از مهاجرت به شهرها جلوگیری می‌کند
فرماندار ری: پروژه‌های روستایی از مهاجرت به شهرها جلوگیری می‌کند

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به کارگاه های عمرانی روستاهای اسلام آباد نظامی و امین آباد گفت: توسعه روستایی و ایجاد امکانات عمرانی، رفاهی، درمانی، آموزشی و ورزشی، باعث جلوگیری از مهاجرت اهالی روستا به شهرها می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با همراهی بشارت معاون هماهنگی امور عمرانی، با حضور در روستاهای اسلام آباد نظامی و امین آباد در بخش مرکزی ری از پروژه های عمرانی درحال اجرای این روستاها بازدید کرد.
 

فرماندار ری: پروژه‌های روستایی از مهاجرت به شهرها جلوگیری می‌کند

فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه بازدید از پروژه های اسلام آباد نظامی اظهار کرد: با کمک خداوند متعال و تلاش و همت مجموعه شوراهای اسلامی و دهیاری کارگاه های عمرانی خوبی در روستا ایجاد شده است که در حال حاضر ۴ پروژه درحال تکمیل مراحل ساخت بوده و به زودی به بهره برداری خواهند رسید.

وی افزود: در روستای اسلام آباد نظامی پروژه بزرگ احداث سالن ورزشی روستا با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد درحال اجرا می باشد که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده با تلاش مجموعه مدیریت روستا در دهه فجر سال جاری مورد افتتاح و در دسترس مردم شریف روستا و مناطق اطراف قرار گیرد.
 

فرماندار ری: پروژه‌های روستایی از مهاجرت به شهرها جلوگیری می‌کند

باب الحوائجی ادامه داد: دومین پروژه مورد بازدید در روستای اسلام آباد ساخت مجموعه مدیریت بحران روستایی شامل فضای اسکان اضطراری، انبار تجهیزات و کمک های اولیه امدادی می باشد که باتوجه به بازدید انجام شده مقرر شد برخی تغییرات و اصلاحیه طرح با نظارت معاونت عمرانی فرمانداری انجام شود.

داود خداقلی زاده دهیار روستای اسلام آباد نظامی نیز عنوان کرد: سالن ورزشی به متراژ ۲۸۰۰ مترمربع با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان، انبار مدیریت ستاد بحران به متراژ ۹۰۰ مترمربع با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان، پارک شهید حاج حسین همدانی به متراژ ۲۶۰۰ مترمربع با اعتبار  یک میلیارد تومان و پایش تصویری با اعتبار ۷ میلیارد تومان، پروژه های در حال ساخت این روستا هستند.
 

فرماندار ری: پروژه‌های روستایی از مهاجرت به شهرها جلوگیری می‌کند

فرماندار ویژه شهرستان ری همچنین در حاشیه بازدید از روستای امین آباد گفت: بازدید از طرح ساخت و تجهیز مرکز پایش تصویری روستا که در دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید اولین بازدید انجام شده در امین‌آباد بود.

باب الحوائجی ادامه داد: پروژه بوستان روستا نیز ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و موضوعات مربوط به تملک اراضی، ساخت سازه های عمرانی، کف سازی و محوطه سازی مجموعه در حال اتمام بوده که امیدواریم مراحل تکمیل طرح تا پایان سالجاری انجام و این بوستان زیبا در دسترس مردم ولایتمدار روستای امین آباد قرار گیرد.
 

فرماندار ری: پروژه‌های روستایی از مهاجرت به شهرها جلوگیری می‌کند

امیر آسیایی رئیس شورای اسلامی روستای امین آباد نیز عنوان کرد: واحد فنی موتوری در دهیاری امین آباد با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح شد، اتاق مانیتورینگ و پایش تصویری شامل ۱۷ دکل و ۳۱ دوربین با اعتبار ۵ میلیارد تومان در دهه فجر به بهره برداری می رسد و بوستان پرنیان به متراژ ۵ هزار مترمربع با اعتبار ۸ میلیارد تومان، تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: توسعه روستایی و ایجاد امکانات مختلف عمرانی، رفاهی، درمانی، آموزشی و ورزشی برای استفاده ساکنین یکی‌ از راه های ایجاد امید و رضایتمندی در میان مردم و نیز موجب جلوگیری از مهاجرت اهالی روستا به شهرها می باشد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]