۲ نفر در اداره آبفای رباط‌کریم دستگیر شدند
۲ نفر در اداره آبفای رباط‌کریم دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم از دستگیری یک کارمند و یک کارچاق‌کن‌ در اداره آبفای شهرستان رباط‌کریم خبر داد.

محمد یوسف‌وند دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رباط‌کریم اظهار کرد: در ادامه مبارزه دستگاه قضا با فساد و تخلفات اداری، پرونده‌ای در اداره آبفای شهرستان رباط‌کریم تشکیل شد که یکی از کارکنان آن اداره به همراه یک نفر کارچاق‌کن دیگر که از مردم یکی از روستاها مبالغ زیادی را گرفته و در قبال آن انشعاب غیرمجاز صادر می‌کردند، دستگیر شدند.

وی در ادامه حجم اعطای انشعاب آب را زیاد اعلام کرد و گفت:  این حجم بالای اعطای غیرمجاز آب می‌تواند یکی از دلایل کمبود آب در برخی از محلات شهرستان رباط‌کریم باشد که در تابستان امسال اتفاق افتاد و موجب خسارات به مردم، تاسیسات مربوط به آب و فاضلاب و بیت‌المال شده بود.

دادستان شهرستان رباط‌کریم ادامه داد: این پرونده همچنان باز است و رسیدگی‌ها ادامه دارد و احتمالا دستگیری‌های جدیدی هم در این خصوص وجود خواهد داشت که حتما به اطلاع مردم خواهیم رساند.

وی در ادامه تاکید کرد: از آنجا که انشعابات آب، برق، گاز به حقوق عامه مردم مربوط می‌شود، لذا دادستانی در برخورد با اعطای مجوزات غیرمجاز و انشعاب غیرمجاز با جدیت و با همکاری ادارات مربوطه مقابله و شدیدا برخورد خواهد کرد.

یوسف‌وند در ادامه ضمن هشدار به کسانی که به هر طریق در ادارات خدمات‌رسان خودشان اقدام به این تخلفات می‌کنند و یا زمینه‌های تخلف را فراهم می‌کنند گفت: دادستانی و دستگاه قضا در برخورد با این گونه تخلفات به هیچ عنوان کوتاه نخواهد آمد و با هیچ احدی تعارف نداشته و توصیه می‌کنیم مسؤولان ادارات و حراست ادارات مجموعه خود را تحت نظر داشته باشند و اجازه ندهند چنین اتفاقاتی رخ دهد.

وی در پایان از مردم خواست تا انشعابات غیرمجاز را به ما اعلام کنند و خودشان هم سراغ انشعاب غیرمجاز و پر و بال دادن به متخلفین و کارچاق‌کن‌ها نروند، چرا که این کار غیر قانونی و غیر شرعی است و مجازات‌هایی در قانون برای آن درنظر گرفته شده است.

پایان پیام/د


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]