دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 10349
  • 26 جولای 2023 - 20:36
  • 167 بازدید
  • ۰ دیدگاه

سکه ترمز برید!

سکه ترمز برید!
سکه ترمز برید!

اکوایران: قیمت سکه امامی امروز همزمان با نوسان صعودی قیمت دلار وارد کانال ۲۸ میلیون تومان شد و تا پله سوم کانال جدید پیش رفت. البته ظهر امروز قیمت هر قطعه سکه امامی در حدود ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود که نسبت به روز قبل افزایش ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی را نشان می‌دهد. به عبارت دیگر در دو سه روز اخیر قیمت سکه امامی در حول و حوش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گران شده است.

به گزارش اکوایران، امروز چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ قیمت دلار در بازار ارز هرات نوسان رفت و برگشتی را تجربه کرد. اسکناس آمریکایی در شروع معاملات نقدی هرات به سمت کانال ۴۹ هزار تومان پیش رفت اما بعد از لمس کانال مذکور نتوانست به سمت جلو حرکت کند و به سمت پله‌های میانی کانال ۴۸ هزار تومان برگشت.

رفت و برگشت قیمت دلار بین دو کانال 

در تهران هم سرنوشت نرخ دلار مانند بازار هرات رقم خورد. قیمت دلار در تهران امروز به کانال ۴۹ هزار تومان سرک کشید اما در ادامه معاملات به سمت مرز ۴۸هزار تومان برگشت و نسبت به روز قبل رنج شد. طبق ادعای معامله گران ظهر امروز قیمت دلار در تهران در حدود ۴۸ هزار و ۸۵۰ تومان بود. معامله گران می گفتند در صورتی که مرز یاد شده حفظ شود احتمال ورود مجدد آن به کانال ۴۹ هزار تومان محتمل است. نرخ حواله درهم نیز در بازار امروز با گپ مثبت ۷۰ تومانی به ۱۳ هزار و ۴۷۰ تومان رسید. 

عده‌ای از معامله‌گران تصور می‌کنند بازار در دست بازارساز است و این نوسان‌های قیمتی برای چپ و راست کردن آماتورهاست. در مقابل، افزایشی‌های بازار با اشاره به سیگنال‌های منفی اخبار این روزها معتقدند آرام آرام قیمت دلار افزایش خود را شروع کرده است. به گفته این دسته فقط در صورت عبور قیمت دلار از سطح مقاومتی مهم ۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان می‌شود گفت بازار به روند صعودی برگشته است.

فنی‌ها معتقدند با تثبیت قیمت دلار بالای مقاومت ۴۸ هزار و ۶۰۰ تومان نرخ می‌تواند به سمت کانال ۴۹ هزار تومان حرکت کند. با این نگاه سد محکم مقاومتی در برابر قیمت دلار مرز روانی ۴۹ هزار و ۴۹ هزار و ۵۰ تومان خواهد بود.

قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله 

قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز بر خلاف دیروز بدون نوسان بوده است.قیمت دلار  امروز، چهار‌شنبه چهارم مرداد ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در سطح ۴۱ هزار و ۲۷۸ تومان قرار گرفته که نسبت به روز گذشته کاهش نامحسوسی داشته است.

همچنین قیمت یورو در ادامه روند روز گذشته خود با کاهشی ۱۴۲ تومانی در سطح ۴۵ هزار و ۶۰۷ تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات  نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۳۹ تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۲۵ تومان، ۴۱ هزار و ۴۶۱ تومان و ۱۰ هزار و ۲۱۸ تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

قیمت انواع ارز در سایت کانون صرافان امروز با ثبات دلار و نوسان یورو و درهم همراه بوده است.

قیمت دلار امروز چهار‌شنبه چهارم مرداد ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا حوالی ظهر) بطور میانگین ۴۱ هزار و ۲۷۶ تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته کاهش جزئی داشته است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز از سقف کانال ۴۵ هزار تومانی بیشتر فاصله گرفته و با کاهش ۱۳۶ تومانی نسبت به روز گذشته رقم میانگین ۴۵ هزار و ۶۱۲ تومان برای آن درج شده است.

همچنین قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین معادل ۱۳ هزار و ۱۸۸ تومان اعلام شده که با افزایش ۴۰ تومانی همراه شده است.

قیمت سکه ترمز برید!

قیمت سکه امامی امروز همزمان با نوسان صعودی قیمت دلار وارد کانال ۲۸ میلیون تومان شد و تا  پله سوم کانال جدید پیش رفت. البته ظهر امروز قیمت هر قطعه سکه امامی در حدود ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود که نسبت به روز قبل افزایش ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی را نشان می دهد.به عبار دیگر در دو سه روز اخیر قیمت سکه امامی در حول و حوش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گران شده است. 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
29 آوریل 2024

سفر همزمان فرزین و بلینکن سوژه دلار تهران

معامله‌گران می‌گویند بعد از سقف جنگی به کف تزریقی رسیدیم. بازار ارز و سکه در روز یکشنبه هم بر مدار کاهش بود و همچنان شاهد ریزش کانالی در قیمت دلار و سکه هستیم.  همزمانی سفر وزیر اقتصاد و ریس بانک مرکزی جمهوری اسلامی به عربستان با سفر بلینکن در روز دوشنبه و سه‌شنبه به این […]

29 آوریل 2024

اولویت‌‌بندی وزارت صمت برای تخصیص دلار و ریال

وزیر صمت به این نکته نیز اشاره کرد که تسهیلات به شرکت‌‌هایی تعلق می‌گیرد که به دنبال افزایش تولید و صادرات هستند و تولیدات آنها بیشتر دانش‌بنیان است و محصولات خود را با ریال تولید می‌کنند و وابستگی کمتری به واردات و صرف ارز دارند. برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در کنار دومین اجلاس […]

صندوق‌های قابل معامله عامل افت قیمت بیت‌کوین؟ 29 آوریل 2024

صندوق‌های قابل معامله عامل افت قیمت بیت‌کوین؟

اکوایران: صندوق‌های قابل معامله بیت‌کوین در هفته منتهی به ۷ اردیبهشت، سرمایه خروجی قابل توجهی را ثبت کردند؛ عاملی که بر قیمت بیت‌کوین نیز تأثیرگذار بوده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.