چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 15055
  • 09 آگوست 2023 - 3:12
  • 165 بازدید
  • ۰ دیدگاه

بازگشت دلار به معمای زندانی

بازگشت دلار به معمای زندانی
بازگشت دلار به معمای زندانی

روز سه‌شنبه بازار جو خبری عجیبی داشت. از تحریم و تبادل زندانی خبر داشتیم تا بریکس و بدهی کره به ایران. می‌شود گفت امیرعبداللهیان در روز سه‌شنبه نقش اول در خبرها بود.  معامله‌گران می‌گویند تا زمانیکه خبر تبادل زندانیان در بازار وجود دارد دلار توان نوسان صعود آن‌چنانی نخواهد داشت. آن‌ها امروز دوباره درمورد اینکه […]

روز سه‌شنبه بازار جو خبری عجیبی داشت. از تحریم و تبادل زندانی خبر داشتیم تا بریکس و بدهی کره به ایران. می‌شود گفت امیرعبداللهیان در روز سه‌شنبه نقش اول در خبرها بود. 

معامله‌گران می‌گویند تا زمانیکه خبر تبادل زندانیان در بازار وجود دارد دلار توان نوسان صعود آن‌چنانی نخواهد داشت. آن‌ها امروز دوباره درمورد اینکه اگر تبادل زندانیان انجام شود قیمت دلار تا کجا می‌ریزد صحبت می‌کردند. یکسری‌ها می‌گویند قیمت دلار حتی می‌تواند تا دامنه ۳۰ هزار هم پایین برود.

اما در مقابل یکسری‌ها می‌گویند کف مطلق دلار با تبادل زندانیان و خبر آزادسازی منابع ۴۲ هزار تومان است، آن هم شاید تا آن نقطه بریزد. 

جزییات بازار ارزو سکه امروز ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ را در «کف بازار» ببینید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
نوسان بازار ارز برگشت بود یا پولبک کاهشی؟ 01 مه 2024

نوسان بازار ارز برگشت بود یا پولبک کاهشی؟

بازار ارز و سکه سه‌شنبه را با گپ مثبت استارت زدند/ چارت طلای آبشده الگوی پرچم تشکیل داده/ منابع مسدودی دوباره در بازار پرسش معامله‌گران شد/ حباب طلای آبشده بعد از یک هفته مثبت شد و حباب سکه در ۱۷ روز گذشته رکورد زده/ نوسان بازار برگشت بود یا پولبک کاهشی؟

بازار ارز دو جناحی شد/ تماشاچی بازار باشید 01 مه 2024

بازار ارز دو جناحی شد/ تماشاچی بازار باشید

تحلیلگران معتقدند بازار به شدت خبری شده و بازار را به دو دسته جناح افزایش و کاهش تقسیم کرده است. با تجربه‌های بازار توصیه می‌کنند تماشاچی چنین بازاری باشید چرا که احتمال چپ و راست شدن وجود دارد.

01 مه 2024

مسیر طلا به کدام سمت است؟/ دلار در توئیتر داغ شد

بازار ارز و سکه روز سه‌شنبه‌ را با گپ مثبت شروع کرد و به نوسان خودش ادامه داد. قیمت‌ها در بازار ارز و سکه اعم از دلار، درهم، سکه و طلای آبشده همگی یک کانال بالا آمدند. بحث داغ بازار صحبت‌های عبدالناصر همتی، رئیس اسبق بانک مرکزی بود که گفته تزریق ارز جواب اصلی، اساسی، […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.