شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 45672
  • 28 نوامبر 2023 - 14:11
  • 103 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت دلار امروز ۷ آذر ۱۴۰۲

قیمت دلار امروز ۷ آذر ۱۴۰۲
قیمت دلار امروز ۷ آذر ۱۴۰۲

اکوایران: قیمت دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بالاترین سطح پنج ماه اخیر قرار گرفته است. قیمت دلار در بازار آزاد (تا حوالی ساعت ۱۳:۳۰) نیز در سطح ۵۰ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

قیمت‌های رسمی

به گزارش اکوایران، قیمت دلار و دیگر ارزها در مرکز مبادله ارز و طلا امروز بر خلاف روز گذشته در یک روند افزایشی قرار گرفته است.

قیمت دلار امروز، ‌‌‌‌سه‌شنبه ‌‌هفتم آذر ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش ۷۰ تومانی نسبت به روز گذشته در سطح ۴۱ هزار و ۸۷۶ تومان قرار گرفته که بالاترین قیمت طی پنج ماه اخیر بوده است.

همچنین قیمت یورو نیز امروز با افزایش ۹۵ تومانی نسبت به روز گذشته معادل ۴۵ هزار و ۸۰۱ تومان اعلام شده است.

در همین راستا قیمت درهم امارات  نیز با رقم ۱۱ هزار و ۴۰۲ تومان بر تابلو درج شده که نسبت به روز کاری گذشته افزایش ۱۹ تومانی داشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۸ هزار و ۶۹ تومان، ۴۱ هزار و ۶۳۷ تومان و ۱۰ هزار و ۳۶۶ تومان درج شده است.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار امروز سه‌‌‌شنبه هفتم آذر ۱۴۰۲ (تا حوالی ساعت ۱۳:۳۰) در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری نسبت به مرکز مبادله ارز و طلا قرار دارد.

 قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا ۹ هزار تومانی با قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا همچنان در کانال ۵۰ هزار تومان قرار گرفته است.

قیمت دلار در بازار آزاد (تا حوالی ساعت ۱۳:۳۰) در سطح ۵۰ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

قیمت سکه ، نیم سکه و ربع سکه

با توجه به اینکه سایت کانون صرافان در دسترس نیست، بر اساس قیمت‌های درج شده در اتحادیه می‌توان گفت قیمت انواع سکه امروز نوسان قابل توجهی نداشته است.

در سایت اتحادیه طلا، قیمت سکه امامی امروز سه‌شنبه هفتم آذر (تا حوالی ساعت ۱۳:۳۰) در کانال ۲۸ میلیون تومانی نوسان داشته و با نوسان جزیی در سطح ۲۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قرار دارد.

قیمت نیم سکه نیز در کانال ۱۵ میلیون تومان قرار دارد و رقم ۱۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان برای آن درج شده است.

قیمت ربع سکه نیز با کاهش جزیی نسبت به روز گذشته رقم ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان برای آن درج شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
جزئیات جدیدترین حراج سکه در مرکز مبادله 04 مه 2024

جزئیات جدیدترین حراج سکه در مرکز مبادله

​اکوایران: دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت با عرضه تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی برگزار می‌شود.

ربع سکه خلاف جریان شنا کرد 03 مه 2024

ربع سکه خلاف جریان شنا کرد

اکوایران: قیمت دلار تهران در هفته جاری با سقوط کار خود را شروع کرد و در برگشت رو به بالا نتوانست از سد مقاومت ۶۳ هزار تومان بگذرد و دوباره فروریخت.

اثر آتش‌بس بر بازارها/ بازدهی کدام سکه در یکسال گذشته منفی بوده؟ 02 مه 2024

اثر آتش‌بس بر بازارها/ بازدهی کدام سکه در یکسال گذشته منفی بوده؟

اکوایران: جنگ غزه ریسک در خاورمیانه را افزایش داد و افزایش سطح ریسک تا حدودی اثر خود را بر بازار ارز و سرمایه گذاشت. با قوت گرفتن احتمال آتش‌بس اکوایران در این گزارش اثر آتش‌بس در جنگ را بر بازارها بررسی می‌کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.