تور زمینی سفر به شیراز چقدر قیمت دارد؟ + جدول
تور زمینی سفر به شیراز چقدر قیمت دارد؟ + جدول

بررسی قیمت تور زمینی شیراز را در این گزارش بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین، شیراز یکی از آن شهرهایی است که همیشه گردشگر دارد، چه داخلی و چه خارجی. همه برای دیدن شیراز از سراسر کشور و دنیا راهی این شهر زیبا و تاریخی می‌شوند.
شیراز با آب و هوای مطبوعی که دارد، همیشه یکی از دلنشین‌ترین مقاصد برای گردشگران بوده است. اگر قصد دارید که تا پیش از نوروز ۱۴۰۳ به شیراز سفر کنید، حتما این مطلب را بخوانید.
اگر با هوای نسبتا سرد مشکلی ندارید، زمستان شیراز سرد است اما هنوز هم می‌توان جاهای دیدنی شهر را گشت و از سفر لذت برد. اگر دوست داشته باشید یک سفر کم‌هزینه و آرام به شیراز داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم اواخر زمستان و قبل از نوروز را برای سفر انتخاب کنید.
در شیراز از کدام مکان‌ها دیدن کنیم؟
شهر شیراز آنقدر جاهای دیدنی و تفریحی دارد که اصلا حوصله‌تان سر نمی‌رود. معروف‌ترین مکان‌های تاریخی در شیراز که هر مسافری قطعا از آنها بازدید می‌کند، آرامگاه سعدی و حافظ شیرازی است، اما در ادامه مکان‌های دیگری را هم معرفی می‌کنیم.
تخت جمشید
تخت جمشید پرسپولیس از آثار باستانی و با ارزش ایرانی و جهانی است و این شهر باستانی نشان بزرگی از ریشه‌های تمدن در سرزمینمان است. این مجمموعه باستانی بازمانده از سلسله پادشاهی هخامنشیان است که روزگاری دربار خود را در فارس مستقر کرده بودند.
دروازه قرآن
دروازه قرآن یکی دیگر از جاذبه‌هایی است که در سفر به شیراز از تماشای آن لذت خواهید برد. این دروازه از سازه‌های تاریخی در میان جاهای دیدنی شیراز است و در ورودی شهر واقع شده است. در گذشته، در قسمت فوقانی این دروازه، قرآنی قرار داده شده است تا مردم پیش از ورود به شهر و بعد از خروج از آن، از زیر قرآن رد شوند و رسم قدیمی و نیک ایرانی‌ها اجرا شود.
 حمام وکیل
در سفر به شیراز به‌ سراغ حمام وکیل، یکی دیگر از جاهای دیدنی و تاریخی این شهر می‌رویم. این حمام از آثار به‌جامانده از دوران حکومت کریم‌خان زند در شیراز است و در حوالی مسجد و بازار وکیل واقع شده است.
معماری زیبا و هوشمندانه این حمام در میان آثار باستانی شیراز زبانزد است و در زمان خود یکی از مدرن‌ترین بناها محسوب می‌شده است. نقش‌ونگارهای هنرمندانه این حمام بسیار چشمگیر است و انسان محو قصه پنهان در نقوش آن می‌شود. ورودی، سربینه، گرم‌خانه و… از بخش‌های حمام وکیل است.
حافظیه
شیراز شهر شاعران نامی ایران است و از دیگر جاهای دیدنی بهشتی می‌توان به مقبره حافظ شیرازی اشاره کرد. این مقبره در جنوب دروازه قرآن واقع شده است و سفر به شیراز بدون رفتن به این نقطه از شهر کامل نخواهد شد.
آرامگاه سعدی
سعدیه یا آرامگاه سعدی یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی شیراز است. این آرامگاه محفل شعر و ادب باستانی در شهر تاریخی شیراز است. معماری این مقبره از تماشایی‌ترین بناهای شیراز است و از المان‌های سنتی در طراحی آن به زیبایی استفاده شده است.
شاه‌چراغ
شاه‌چراغ از معروف‌ترین بنای مذهبی و عرفانی در این شهر محسوب می‌شود. این مکان متبرکه آرامگاه دو برادر امام رضا(ع) است. علاوه بر جایگاه مذهبی، این جاذبه برای ایرانیان از نظر اصالت و زیبایی هنر معماری نیز بسیار ارزشمند است. به همین خاطر حتما باید بازدید از این محل را در برنامه سفر به شیراز قرار دهید.
هزینه سفر به شیراز
تورهای گردشگری شیراز در هر فصل سال برقرار است. اما اگر قصد سفر زمینی به شیراز را دارید، در ادامه هزینه تور زمینی شیراز را بررسی کرده‌ایم.
*لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده در جدول مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز متفاوت باشد.*

هزینه تور زمینی شیراز بهمن ماه ۱۴۰۲

هتل
درجه ستاره
قیمت / تومان

هتل نصیرالملک
۲ ستاره
۱,۹۵۰,۰۰۰ (برای دو شب)

هتل بین الحرمین
۳ ستاره
۳,۰۰۰,۰۰۰ (برای سه شب)

هتل وکیل
۳ ستاره
۲,۶۵۰,۰۰۰ (برای دو شب)

هتل ارگ
۳ ستاره
۳,۵۰۰,۰۰۰ (برای سه شب)

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]