دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 16556
  • 14 آگوست 2023 - 15:12
  • 160 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت دلار امروز ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ / ثبات نسبی در بازار ارز و سکه

قیمت دلار امروز ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ / ثبات نسبی در بازار ارز و سکه
قیمت دلار امروز ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ / ثبات نسبی در بازار ارز و سکه

اکوایران: قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز نیز کاهشی جزئی داشته و به سطح ۴۱ هزار و ۳۲۶ تومان رسیده است. قیمت سکه امامی نیز امروز نوسان قابل توجهی نداشته و در سطح ۲۸ میلیون و ۳۱۵ هزار تومان قرار دارد.

به گزارش اکوایران، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز نیز برای سومین روز متوالی کاهش جزئی را به ثبت رسانده است.

قیمت دلار امروز، ‌دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش نامحسوسی نسبت به روز قبل در سطح ۴۱ هزار و ۳۲۶ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو بر خلاف دلار همچنان افزایشی بوده و با نوسان ۱۰۵ تومانی نسبت به روز گذشته در سطح ۴۵ هزار و ۳۷۷ تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۵۲ تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۶۹ تومان، ۴۱ هزار و ۲۵۱ تومان و ۱۰ هزار و ۲۲۹ تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

قیمت انواع ارز در سایت کانون صرافان امروز افزایشی بوده است.

قیمت دلار امروز دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا حوالی ساعت ۱۲:۴۵) با افزایش جزئی چهار تومانی نسبت به روز کاری گذشته بطور میانگین ۴۱ هزار و ۳۲۵ تومان اعلام شده است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز امروز با افزایش ۱۰۵ تومانی رقم میانگین ۴۵ هزار و ۳۷۶ تومان برای آن درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین معادل ۱۳ هزار و ۱۸۹ تومان اعلام شده که با افزایش ۳۷ تومانی همراه شده است.

این نرخ‌ها در حالی است که قیمت دلار در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند، در سطح بالاتری قرار دارد. قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا ۸ هزار تومانی در کانال ۴۹ هزار تومان قرار دارد.

قیمت سکه ، نیم سکه و ربع سکه

طبق اعلام کانون صرافان، قیمت انواع سکه امروز با افزایش اندکی همراه بوده است.

قیمت سکه امامی همچنان در کانال ۲۸ میلیون تومان قرار دارد و به طور میانگین در سطح ۲۸ میلیون و ۳۱۵ هزار تومان قرار گرفته که نسبت به روز گذشته افزایش تقریبا ۴۰ هزار تومانی داشته است.

همچنین در سایت اتحادیه طلا، سکه امامی نیز در کانال ۲۸ میلیون تومانی قرار دارد و رقم ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای آن درج شده است.

قیمت نیم سکه نیز در صرافی‌های مجاز رقم میانگین ۱۵ میلیون و ۳۱۳ هزار تومان را نشان می‌دهد که افزایش ۶۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل داشته است.

تا حوالی ظهر امروز دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ قیمت ربع سکه در کانون صرافان رقم میانگین ۱۰ میلیون و ۲۶۸ هزار تومان برای آن اعلام شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
موضوعات مهم بازار ارز و سکه 06 مه 2024

موضوعات مهم بازار ارز و سکه

بازار ارز به کف رسیده اما جان صعود ندارد/ طلا فشار فروش را پشت گوشش حس می‌کند/ قدیمی‌ها به جوان‌ها هشدار می‌دهند حواسشان به چپ و راست شدن در بازار باشد/ نقطه مشترک همه دلارها ۶۰ شد/ برای بازار ارز و سکه چه موضوعاتی مهم است؟

اتحاد دلاری در کانال ۶۰ هزار 06 مه 2024

اتحاد دلاری در کانال ۶۰ هزار

در روز یکشنبه از شکاف قیمت دلار در بازارها کاسته شد. قیمت دلار هرات، دلار تهران و دلار در سلیمانیه وارد کانال ۶۰ هزار تومان شدند. قیمت نیز در روز یکشنبه با نزول وارد کانال ۶۰ هزار تومان شد.

06 مه 2024

پرویزیان و فرزین چهره بازار ارز شدند

معامله‌گران می‌گویند بازار ارز و سکه به سطوح حمایتی رسیدند ولی فعلا جان صعود پرقدرت ندارند. در انتهای هفته گذشته قیمت دلار و سکه با کاهش در کانال‌های پایینی تثبیت دادند، قیمت دلار هرات در انتهای هفته به کانال ۶۰ هزار تومان آمد و در ۶۰ هزار و ۶۰۰ تومان بسته شد. در روز یکشنبه […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.