چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 26509
  • 18 سپتامبر 2023 - 14:11
  • 146 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت دلار امروز ۲۷ شهریور ۱۴۰۲/ سکه به کانال ۲۷ میلیونی سقوط کرد

قیمت دلار امروز ۲۷ شهریور ۱۴۰۲/ سکه به کانال ۲۷ میلیونی سقوط کرد
قیمت دلار امروز ۲۷ شهریور ۱۴۰۲/ سکه به کانال ۲۷ میلیونی سقوط کرد

اکوایران: قیمت دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا بدون تغییر نسبت به روز گذشته همچنان در سطح ۴۱ هزار و ۲۷۹ تومان قرار گرفته است. قیمت سکه امامی نیز با کاهش حدود ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به کانال ۲۷ میلیون سقوط کرد.

به گزارش اکوایران، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا بدون تغییر باقی‌ مانده است.

قیمت دلار امروز، دو‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته در سطح ۴۱ هزار و ۲۷۹ تومان باقی مانده است.

همچنین قیمت یورو نیز همانند دلار امروز بدون نوسان نسبت به روز گذشته در سطح ۴۴ هزار و ۱۸ تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۴۰ تومان بر تابلو درج شده که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۲۷ تومان، ۴۰ هزار و ۱۶ تومان و ۱۰ هزار و ۲۱۸ تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

سایت کانون صرافان از ۱۴ شهریور ماه تا به امروز همچنان از دسترس خارج است و بررسی تغییرات نرخ انواع ارز و انواع سکه برمبنای قیمت‌های اعلامی این مرجع امکان‌پذیر نیست.

اما قیمت دلار امروز ‌در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند، در سطح بالاتری نسبت به مرکز مبادله ارز و طلا قرار دارد؛ قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا ۸ هزار تومانی در کانال ۴۹ هزار تومان قرار دارد.

قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه

باتوجه به اینکه سایت کانون صرافان در دسترس نیست، بر اساس قیمت‌های درج شده در اتحادیه می‌توان گفت قیمت انواع سکه امروز کاهشی بوده است.

در سایت اتحادیه طلا، سکه امامی به کانال ۲۷ میلیونی سقوط کرد و در سقف آن ایستاد. قیمت سکه امروز دوشنبه ۲۷ شهریور معادل ۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام شد که نسبت به زمان مشابه روز گذشته حدود ۳۰۰ هزار تومان کاهش داشته است.

قیمت نیم سکه نیز در اتحادیه طلا معادل ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و قیمت ربع سکه نیز معادل ۱۰ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته بیش از ۱۰۰ هزار تومان کاهش داشته است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
پارادوکس رفتار حقیقی‌ها در بازار سهام و صندوق‌های طلا 14 مه 2024

پارادوکس رفتار حقیقی‌ها در بازار سهام و صندوق‌های طلا

اکوایران: اگرچه در این مدت روند کلی بازار طلا و سهام نزولی بوده است ولی حقیقی‌ها رفتار متناقضی را در صندوق‌های طلا و بازار سهام در روند نزولی نشان داده‌اند.

ورود رئیسی به دعوای طلافروشان با وزارت صمت 14 مه 2024

ورود رئیسی به دعوای طلافروشان با وزارت صمت

اکوایران: وزیر اقتصاد از دستور رئیسی برای بررسی اعتراض صنف طلا و جواهر به درج اطلاعات در سامانه جامع تجارت خبر داده تا موضوع به صورت کارشناسی و قانونی مورد بررسی قرار گیرد.

رشد طلا با افت شاخص دلار و بازده اوراق خزانه‌داری 14 مه 2024

رشد طلا با افت شاخص دلار و بازده اوراق خزانه‌داری

اکوایران:‌ همزمان با انتشار داده‌های مربوط به شاخص قیمت تولیدکننده در آمریکا، قیمت طلا طی روز سه‌شنبه با افزایش همراه شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.