چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 32433
  • 10 اکتبر 2023 - 14:12
  • 139 بازدید
  • ۰ دیدگاه

پیش بینی قیمت سکه امروز سه‌شنبه ۱۸ مهر

پیش بینی قیمت سکه امروز سه‌شنبه ۱۸ مهر
پیش بینی قیمت سکه امروز سه‌شنبه ۱۸ مهر

اکوایران، تحلیل‌گران اتفاق نظر دارند که جهش اخیر قیمت‌ها به‌خاطر هیجانات بازار بوده است. می‌توان انتظار داشت با فروکش کردن درگیری‌ها در نوار غزه قیمت‌ها آرام بگیرند اما نکته اینجاست که برخی فکر نمی‌کنند این درگیری‌ها به این سرعت به پایان برسد.

به گزارش اکوایران، رفتار قیمت‌ها هیجانی است. جهش می‌کند، کمی اصلاح می‌شود و دوباره نوسان می‌کند. برخی هم بر نقش بازارساز تاکید دارند. آن‌ها فکر می‌کنند بازارساز دارد تازه‌کارها را بازی می‌دهد. اما شاید لب کلام این باشد که آرام‌گرفتن یا اوج‌گرفتن درگیری‌های غزه است که مسیر کوتاه مدت سکه را تعیین می‌کند. هم‌اکنون (ساعت ۹:۱۰) قیمت سکه امامی ۳۱ میلیون تومان است؛ کمی پایین‌تر از اوج این روزهایش اما بالاتر از نرخ پشت‌خطی دیشب.

جزئیات وضعیت بازار سکه و پیش بینی قیمت سکه امروز سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ را در اکوایران بخوانید.

اصلاح شبانه در بازار سکه/ دو پیش‌بینی متفاوت از قیمت سکه

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
محدوده مهم طلای آبشده کجاست؟ 08 مه 2024

محدوده مهم طلای آبشده کجاست؟

طی هشت روز گذشته بازار سهام خروج نقدینگی داشته/ بازار منتظر تعیین تکلیف فاندهای خبری است/ قیمت یورو و دلار در مرکز مبادله بر مدار افزایش بوده/ فضای بازار متاثر از سفر گروسی و حمله اسرائیل است/ محدوده مهم طلای آبشده کجاست؟

کاهش کم‌سابقه ورود بیت‌کوین به صرافی‌های رمزارز 08 مه 2024

کاهش کم‌سابقه ورود بیت‌کوین به صرافی‌های رمزارز

اکوایران: داده‌ها حاکی از آن است که دارندگان بیت‌کوین تمایلی به قرار دادن این ارز دیجیتال در حساب صرافی‌ها و فروش سریع آن ندارند.

08 مه 2024

نگاه دلار به مصاحبه گروسی در وین

بازار ارز و سکه از سطوح مقاومتی روز دوشنبه عقب نشستند. به عقیده معامله‌گران فضای بازار متاثر از جنگ اسرائیل و سفر گروسی به ایران است. از منظر معامله‌گران اگر صحبت‌های فعلی گروسی در ایران، با صحبت‌هایی که بعد از خروج از ایران می‌زند یکی باشد، می‌تواند سیگنال مثبتی تلقی شود در راستای مذاکرات. در […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.