چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 39045
  • 02 نوامبر 2023 - 14:12
  • 152 بازدید
  • ۰ دیدگاه

بازار ارز در انتظار روز جمعه

بازار ارز در انتظار روز جمعه
بازار ارز در انتظار روز جمعه

اکوایران: باتوجه به تاثیر اخبار جنگ در بازار ارز و سکه، معامله‌گران می‌گویند بازار منتظر روز جمعه است. به عقیده آن‌ها اگر حزب الله لبنان به طور رسمی وارد جنگ شود هیجان به بازار برمی‌گردد و می‌توان شاهد نوسان در بازار بود.

به گزارش اکوایران، طی دو روز گذشته قیمت دلار هرات با نوسان در یک دامنه محدود کار خود را به پایان رساند. بازار ارز هرات در حوالی ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان بازگشایی می‌کند و با نوسان رفت و برگشتی بین ۵۱ هزار و ۱۰۰ تومان تا ۵۱ هزار و ۴۰۰ تومان در حال چارت‌سازی است. البته قیمت دلار فردایی در این دو روز با افزایش تا مرز مقاومت ۵۱ هزار و ۶۰۰ تومان رفته و در شکستن این مرز ناکام مانده است.

 قیمت درهم امارات در روز چهارشنبه ۱۴ هزار و ۱۰۰ تومان شروع به کار کرد و در ۱۴ هزار و ۱۲۰ تومان بسته شد. با این قیمت درهم، دلار ۵۱ هزار و ۸۰۰ تومان برآورد می‌شود. قیمت تتر در روز چهارشنبه کانال ۵۲ هزار تومان را از دست داد و در مرز این کانال در نوسان بود.

به عقیده معامله‌گران این رفت و برگشت در بازه مشخص نشان می‌دهد که بازار در حال اصلاح است تا روند جدید خود را پیدا کند. اگر قیمت دلار مرز مقاومت ۵۱ هزار و ۶۰۰ تومان را بشکند و بالای این سطح تثبیت دهد می‌توان شاهد ورود قیمت دلار به ۵۲ هزار تومان باشیم.

معامله‌گران فنی معتقدند تا زمانی‌که قیمت دلار به بالای مرز مهم ۵۲ هزار و ۵۰۰ تومان نرود صعود پرقدرتی در بازار شکل نمی‌گیرد. در صورتی که همچنان قیمت دلار زیر ۵۱ هزار و ۶۰۰ تومان باشد حمایت پیش‌روی بازار ابتدا ۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان است و در صورت از دست رفتن این مرز، قیمت دلار می‌تواند با کاهش بیشتر وارد کانال ۵۰ هزار تومان شود. گروهی از معامله‌گران می‌گویند اگر انس طلا کاهش بیشتر دهد نوسان‌گیران وارد بازار داخلی می‌شوند.

با توجه به تاثیر اخبار جنگ در بازار ارز و سکه، معامله‌گران می‌گویند بازار منتظر روز جمعه است. به عقیده آن‌ها اگر حزب الله لبنان به طور رسمی وارد جنگ شود هیجان به بازار برمی‌گردد و می‌توان شاهد نوسان در بازار بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
منطقه حساس در بازار سکه 08 مه 2024

منطقه حساس در بازار سکه

قیمت سکه امامی در معاملات نقدی دیروز ۵۰۰ هزار تومان ریزش کرد. تحلیل‌گران می‌گویند بازار در منطقه حساسی قرار گرفته که برای معامله مناسب نیست. آن‌ها می‌گویند تا تکلیف فاندهای خبری مشخص نشود بازار با نوسان رفت و برگشتی چپ و راست می‌کند.

مرز صعود و نزول دلار 08 مه 2024

مرز صعود و نزول دلار

تحلیلگران فنی معتقدند مرز صعود و نزول قیمت دلار هرات در ۶۰ هزار و ۸۰۰ تومان است. اگر نرخ دلار امروز بالای این سطح تثبیت دهد می‌تواند برای شکستن مرز مقاومت ۶۱ هزار و ۲۰۰ تومان تلاش کند و برعکس.

محدوده مهم طلای آبشده کجاست؟ 08 مه 2024

محدوده مهم طلای آبشده کجاست؟

طی هشت روز گذشته بازار سهام خروج نقدینگی داشته/ بازار منتظر تعیین تکلیف فاندهای خبری است/ قیمت یورو و دلار در مرکز مبادله بر مدار افزایش بوده/ فضای بازار متاثر از سفر گروسی و حمله اسرائیل است/ محدوده مهم طلای آبشده کجاست؟

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.