پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 42028
  • 15 نوامبر 2023 - 17:07
  • 123 بازدید
  • ۰ دیدگاه

کاهش قیمت دلار فرسایشی شد

کاهش قیمت دلار فرسایشی شد
کاهش قیمت دلار فرسایشی شد

اکوایران: به عقیده تحلیل‌گران فنی کاهش قیمت دلار در بازار به صورت فرسایشی در حال انجام است. اگر حمایت ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان در بازار ارز هرات از دست برود حمایت بعدی در محدوده ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان خواهد بود.

به گزارش اکوایران قیمت دلار هرات در روز سه‌شنبه در ۵۰ هزار و ۹۵۰ تومان شروع به کار کرد و بین مرز حمایت ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان تا مقاومت ۵۱ هزار و ۵۰ تومان نوسان داد. در روز سه‌شنبه سقف بازار هرات با کاهش به ۵۱ هزار و ۵۰ تومان رسید.

قیمت دلار در بازار ارز هرات با از دست دادن کانال ۱۴ هزار درهم، حتی مرز حمایت ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان را نیز از دست داد اما دوباره با برگشت درهم به بالای کانال ۱۴ هزار تومان، بازار ارز هرات نیز افزایشی شد و نتوانست زیر سطح حمایتی تثبیت دهد. قیمت دلار در هرات در پشت خط سه‌شنبه شب ۵۰ هزار و ۸۶۰ تومان به کار خود پایان داد.

قیمت درهم امارات در کف کانال ۱۴ هزار تومان بازگشایی کرد و با کاهش تا ۱۳ هزار و ۹۷۰ تومان پایین رفت اما در ادامه در کانال ۱۳ هزار تومان دوام نیاورد و در ۱۴ هزار و ۲۰ تومان بسته شد. قیمت تتر نیز در روز سه‌شنبه بین ۵۱ هزار و ۴۰۰ تا ۵۱ هزار و ۸۰۰ تومان در نوسان بود.

قیمت دلار سلیمانیه در روز سه‌شنبه ۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان شروع به کار کرد و با کاهش به کف کانال ۵۱ هزار تومان رسید که قابل توجه معامله‌گران بود.

به عقیده تحلیل‌گران فنی کاهش قیمت دلار در بازار به صورت فرسایشی در حال انجام است. اگر حمایت ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان در بازار ارز هرات از دست برود حمایت بعدی در محدوده ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان خواهد بود، البته که در تمامی این نواحی به خاطر چارت سازی به محدوده حمایت و مقاومت تبدیل شده است. مقاومت اولیه دلار هرات نیز ۵۱ هزار تومان است که اگر بالای این سطح تثبیت دهد مرز مقاومت بعدی ۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان خواهد بود.

معامله‌گران می‌گویند لیدر بازار ارز درهم امارات است. همانطور که در روز سه‌شنبه مشاهده شد با از دست رفتن کانال مهم ۱۴ هزار درهم، حمایت دلار در ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان هم شکست و در مقابل با برگشت به کانال ۱۴ هزار تومان، دلار نیز به بالای حمایت برگشت. تکنیکال‌کاران معتقدند در صورت از دست رفتن کانال ۱۴ هزار تومان در بازار دبی، هم دلار تهران به کانال ۵۰ هزار تومان می‌رود و هم دلار هرات به زیر مرز حمایت ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان کاهش می‌کند. حمایت مهم بعدی درهم امارات حوالی ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان است که معامله‌گران تصور می‌کنند بازار در این ناحیه با حمایت قوی روبرو شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
در صندوق‌های طلا و‌ درآمد ثابت چه خبر است؟ 02 مه 2024

در صندوق‌های طلا و‌ درآمد ثابت چه خبر است؟

دلار و سکه از مقاومت عقب نشست/ یوروی بازار زیر ریت جهانی معامله شد/ درخواست اصلاح نرخ نیما از رهبری بحث داغ بازار شد/ فنی‌ها می‌گویند بازار در حال پیدا کردن نقطه تعادل هست/ در صندوق‌های طلا و‌ درآمد ثابت چه خبر است؟

رکورد سود خالص شرکت تتر در سه‌ماهه نخست ۲۰۲۴ 02 مه 2024

رکورد سود خالص شرکت تتر در سه‌ماهه نخست ۲۰۲۴

اکوایران: شرکت تتر اعلام کرده سود خالص این شرکت در سه‌ماهه نخست سال جاری میلادی به ۴/۵۲ میلیارد دلار رسیده که یک رکورد برای این شرکت محسوب می‌شود.

02 مه 2024

بده‌بستان صندوق‌های طلا و درآمد ثابت در روزهای اخیر

بازار ارز و سکه از مرزهای مقاومتی عقب نشستند و قیمت دلار، سکه، درهم و طلای آبشده به کانال پایین‌تر برگشتند.  تحرکاتی که در سمت صندوق‌های طلا و صندوق درآمد ثابت در حال رخ دادن هستند  هم این گزاره‌ را تقویت می‌کند که بازار تا هفته بعد جان افزایش ندارد. در طی سه روز گذشته […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.