دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 43135
  • 18 نوامبر 2023 - 14:12
  • 106 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت دلار دچار سندرم آخر ماه شد

قیمت دلار دچار سندرم آخر ماه شد
قیمت دلار دچار سندرم آخر ماه شد

اکوایران: گروهی از معامله‌گران می‌گویند بازار ارز و سکه دچار سندروم آخر ماه و نبود پول شده است و قیمت دلار می‌تواند همچنان به نوسان فرسایشی روبه‌پایین خود ادامه دهد. اما در مقابل گروهی معتقدند در سطوح پایین قیمت دلار متقاضی زیاد است و بازار از آنجا برمی‌گردد.

به گزارش اکوایران، قیمت دلار که هفته گذشته را در کانال ۵۱ هزار تومان شروع کرده بود با یک روند کاهش فرسایشی به کانال ۵۰ هزار تومان رفت. قیمت دلار هرات در هفته گذشته پس از چند بار برخورد به حمایت ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان بالاخره این سطح را از دست داد و در انتهای هفته بین ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان تا ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان در نوسان بود.

بازار ارز هرات در پشت‌خط جمعه در حوالی ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان نوسان داد و در لحظاتی نیز به زیر این مرز رفت اما تثبیت نداد و به بالا برگشت. قیمت تتر که با کاهش دلار در انتهای هفته به کف ۵۱ هزار تومان رسیده بود در روز پنجشنبه و جمعه بین ۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان تا ۵۱ هزار و ۷۰۰ تومان نوسان داد.

معامله‌گران معتقدند اگر قیمت دلار امروز در هرات به زیر مرز ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان برود، حمایت بعدی ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان خواهد بود. آن‌ها بر این باورند که سطح حمایتی ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان برای قیمت دلار مهم است که اگر از دست برود نرخ می‌تواند با کاهش به کانال ۴۹ هزار تومان برود. البته آن‌ها می‌گویند محدوده ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان کف خط روند صعودی است که از دست رفتن آن سخت است. در صورت از دست رفتن این محدوده فشار فروش در بازار بیشتر خواهد شد.

معامله‌گران فنی معتقدند نوسان درهم برای قیمت دلار مهم است و اگر قیمت درهم از کانال ۱۴ هزار تومان دور شود به موجب آن شاهد کاهش بیشتر در بازار ارز خواهیم بود. حمایت اولیه درهم ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان است که اگر از دست برود حمایت مهمتر آن ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان خواهد بود.

گروهی از معامله‌گران می‌گویند بازار ارز و سکه دچار سندروم آخر ماه و نبود پول شده است و قیمت دلار می‌تواند همچنان به نوسان فرسایشی روبه‌پایین خود ادامه دهد. اما در مقابل گروهی معتقدند در سطوح پایین قیمت دلار متقاضی زیاد است و بازار از آنجا برمی‌گردد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
بازار طلا تعطیل شد/ دلار و سکه به کف‌های جدید می‌رسند؟ 06 مه 2024

بازار طلا تعطیل شد/ دلار و سکه به کف‌های جدید می‌رسند؟

اکوایران: به عقیده فنی‌های بازار، در روز دوشنبه مرز ۴۱ میلیون تومان برای سکه مهم است و در صورتی که آن را حفظ کند، احتمال رسیدن آن به نیمه کانال یاد شده وجود دارد. در غیر این صورت، اگر پایین این مرز تثبیت دهد در گام اول، عقب‌نشینی تا نیمه کانال ۴۰ میلیون تومان و در گام دوم، تا کف کانال یاد شده محتمل است.

موضوعات مهم بازار ارز و سکه 06 مه 2024

موضوعات مهم بازار ارز و سکه

بازار ارز به کف رسیده اما جان صعود ندارد/ طلا فشار فروش را پشت گوشش حس می‌کند/ قدیمی‌ها به جوان‌ها هشدار می‌دهند حواسشان به چپ و راست شدن در بازار باشد/ نقطه مشترک همه دلارها ۶۰ شد/ برای بازار ارز و سکه چه موضوعاتی مهم است؟

اتحاد دلاری در کانال ۶۰ هزار 06 مه 2024

اتحاد دلاری در کانال ۶۰ هزار

در روز یکشنبه از شکاف قیمت دلار در بازارها کاسته شد. قیمت دلار هرات، دلار تهران و دلار در سلیمانیه وارد کانال ۶۰ هزار تومان شدند. قیمت نیز در روز یکشنبه با نزول وارد کانال ۶۰ هزار تومان شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.