جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 46404
  • 02 دسامبر 2023 - 2:11
  • 101 بازدید
  • ۰ دیدگاه

پیش‌بینی بلومبرگ از زمان تأیید ETF بیت‌کوین

پیش‌بینی بلومبرگ از زمان تأیید ETF بیت‌کوین
پیش‌بینی بلومبرگ از زمان تأیید ETF بیت‌کوین

اکوایران: بلومبرگ پیش‌بینی کرده نخستین صندوق‌های قابل معامله بیت‌کوین با قیمت لحظه‌ای در ماه ژانویه از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا مجوز دریافت خواهند کرد.

به گزارش اکوایران، سرمایه‌گذاران بازار رمزارزها به احتمال رسیدن قیمت بیت‌کوین به ۴۰ هزار دلار چشم دوخته‌اند و این اتفاق می‌تواند نقطه عطف قابل توجهی برای این ارز دیجیتال باشد.

به نوشته بلومبرگ، ارزش بیت‌کوین در ۱۱ ماه گذشته تقریباً ۱۳۰ درصد افزایش یافته و از این حیث از سایر سرمایه‌گذاری‌های سنتی مانند سهام و طلا پیشی گرفته است.

پیش‌بینی کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سال آینده میلادی و افزایش انتظارات نسبت به تصویب نخستین صندوق‌های قابل معامله بیت‌کوین با قیمت لحظه‌ای (ETF)، به این خوش‌بینی کمک کرده است.

تحلیل‌گران بر این باورند که تأیید صندوق‌های قابل معامله بیت‌کوین برای صعود قیمت این رمزارز به کانال ۴۰ هزار دلار بسیار مهم است. علیرغم مواجهه با چالش‌هایی مانند سرکوب صرافی‌های ارز دیجیتال مانند «بایننس» و چهره‌های سرشناسی که با مسائل حقوقی مواجه هستند، رویکرد کلی سرمایه‌گذاران همچنان مثبت است.

بلومبرگ پیش‌بینی کرده که در ماه ژانویه، چندین صندوق قابل معامله بیت‌کوین در آمریکا از کمیسیون بورس و اوراق بهادار مجوز دریافت خواهند کرد و این امر به سیر صعودی بیت‌کوین کمک خواهد کرد. معامله‌گران سطح ۴۰ هزار دلار را به عنوان یک آزمون کلیدی برای احیای مجدد بیت‌کوین و ورود آن به قیمت‌های بالاتر مشاهده می‌کنند.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز جمعه (۱۰ آذر) از ۳۷ هزار و ۶۱۸ دلار تا ۳۸ هزار و ۹۵۰ دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت ۱۱ شب به وقت ایران، بیش از ۳۸ هزار و ۷۰۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود هزار دلار افزایش یافته است. حجم معاملات بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۳/۱۵ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته حدود ۳ درصد افزایش یافته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۲ هزار و ۴۵ دلار تا ۲ هزار و ۱۰۹ دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت ۱۱ شب به وقت ایران، بیش از ۲ هزار و ۸۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۵۰ دلار افزایش یافته است. حجم معاملات اتریوم طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۰/۹۴ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته، تغییر چندانی نداشته است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
نظر کارشناسان درباره تغییر قیمت ‌بیت‌کوین در بلندمدت 10 مه 2024

نظر کارشناسان درباره تغییر قیمت ‌بیت‌کوین در بلندمدت

اکوایران: با وجود نوسانات بیت‌کوین در هفته‌های اخیر، کارشناسان نسبت به چشم‌انداز بلندمدت قیمتی این ارز دیجیتال نگاه مثبتی دارند.

09 مه 2024

چاپ اسکناس ۱۰ هزار پزویی در آرژانتین چه معنایی دارد؟

به گزارش اکوایران، اقتصاد آرژانتین مدت‌هاست که شرایط بحرانی دارد. سال گذشته، خاویر میلی به ریاست‌جمهوری در این اقتصاد آمریکای لاتین دست پیدا کرد. فردی لیبرتارین که اقتصادی بحران‌زده را به ارث برد. میلی وعده داد که اقتصاد را درمان کند. از زمانی‌که او به قدرت رسیده تا کنون، تورم سالانه رکوردشکنی کرده است، اما […]

سیگنال مالیاتی به صندوق‌های طلا 09 مه 2024

سیگنال مالیاتی به صندوق‌های طلا

اکوایران: قیمت‌ سکه و طلا در رکود است. ارزش معاملات صندوق‌های طلا کاهش چشمگیری یافته ولی ورود پول حقیقی به صندوق‌های طلا قابل توجه و ادامه‌دار است. به نظر می‌رسد وضع مالیات بر طلا و تعطیلی تعدادی از طلافروشی‌ها دلیل ورود پول حقیقی به صندوق‌های طلا باشد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.