یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 51493
  • 24 دسامبر 2023 - 20:12
  • 67 بازدید
  • ۰ دیدگاه

بازار طلا «آف» شد

بازار طلا «آف» شد
بازار طلا «آف» شد

معامله‌گران می‌گویند شاهد رشد اعتصابات در بازار طلا هستیم و کار به کارزار کشید. در روز یکشنبه طبق اخبار موجود در بازار گفته می‌شد که بازار طلای شهرهای مختلف از جمله یزد،‌ قم،‌ همدان، تبریز،‌ اصفهان و مشهد در واکنش به ثبت معاملات در سامانه جامع تجارت دست به اعتراض زدند و بنکدارهای طلا مغازه‌های […]

معامله‌گران می‌گویند شاهد رشد اعتصابات در بازار طلا هستیم و کار به کارزار کشید. در روز یکشنبه طبق اخبار موجود در بازار گفته می‌شد که بازار طلای شهرهای مختلف از جمله یزد،‌ قم،‌ همدان، تبریز،‌ اصفهان و مشهد در واکنش به ثبت معاملات در سامانه جامع تجارت دست به اعتراض زدند و بنکدارهای طلا مغازه‌های خود را بستند. همچنین در اعتراض به این قانون در سایت کارزار تا عصر یکشنبه ۵۰۰۰ هزار نفر امضا کردند. 

نکته بازار ارز درمورد توئیت‌های قائم مقام وزارت جهاد کشاورزی بود. در بازار دو بحث در این مورد وجود داشت. یک اینکه برای تحقق چنین اتفاقی باید مازد یوان داشته باشیم.

دوم اینکه، سیستم رسمی بانک‌های چین سعی دارند که تحریم‌ها را رعایت کنند و اگر این موضوع آنجا برقرار باشد ما باز دچار عارضه‌های قبلی می‌شویم که با دیگر ارزها داشتیم.

جزییات بازار ارز و سکه امروز سوم دی ۱۴۰۲ را در «کف بازار» ببینید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
چه عواملی فروش بازار ارز را زیاد کرد؟ 28 آوریل 2024

چه عواملی فروش بازار ارز را زیاد کرد؟

بازار شنبه تماما متحد شد و به رنگ قرمز درآمد/ هرات کانال ۶۲ را از دست داد و سکه کانال ۴۲/ در زمانیکه که نرخ‌های غیررسمی به مرز حساس رسید، نرخ‌های رسمی فعلا چراغ خاموش در حال پیشروی هستند/ چه عواملی فروش فروش بازار را زیاد کرد؟

پشت پرده ریزش قیمت سکه در بازار/ سکه دوباره ارزان خواهد شد؟ 28 آوریل 2024

پشت پرده ریزش قیمت سکه در بازار/ سکه دوباره ارزان خواهد شد؟

اکوایران: امروز پیش‌بینی‌ها در مورد قیمت سکه امامی متفاوت است. تکنیکالیست‌ها می‌گویند قیمت‌ها در نقاط حمایتی مهمی قرار دارند. به عقیده آنها درصورتی‌که دلار و تتر امروز هم نوسان نزولی شوند، این اتفاق می‌تواند بار دیگر جلوی صعود سکه‌بازان را بگیرد. با این‌ حال، اگر بازارساز دست به تزریق نزند، این امر ممکن است قدرت کاهشی‌های بازار سکه را تعدیل کند.

لیست بهترین صرافی های ایرانی در انگلستان 28 آوریل 2024
صرافی کیان | ارائه دهنده خدمات ارزی در انگلستان و کانادا

لیست بهترین صرافی های ایرانی در انگلستان

واقعیت این است که کشور انگلستان، به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در اتحادیه اروپا، همواره مقصد بسیاری از ایرانیان برای مهاجرت و تفریح بوده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.