جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 51507
  • 24 دسامبر 2023 - 20:12
  • 90 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت دلار امروز ۳ دی ۱۴۰۲: دلار در آستانه بازگشت به کانال ۴۹ هزار تومانی

قیمت دلار امروز ۳ دی ۱۴۰۲: دلار در آستانه بازگشت به کانال ۴۹ هزار تومانی
قیمت دلار امروز ۳ دی ۱۴۰۲: دلار در آستانه بازگشت به کانال ۴۹ هزار تومانی

اکوایران: قیمت دلار در بازار آزاد در آستانه بازگشت دوباره به کانال ۴۹ هزار تومان قرار دارد. قیمت سکه نیز بدون نوسان قابل توجهی در سطح ۲۹ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان اعلام شده است.

قیمت‌های رسمی

به گزارش اکوایران، قیمت دلار و دیگر ارزها در مرکز مبادله ارز و طلا امروز تا حدودی کاهشی ظاهر شد.

قیمت دلار امروز، یک‌‌‌‌شنبه سوم دی ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش جزیی ۶ تومانی در سطح ۴۲ هزار و ۹۴۵ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته معادل ۴۷ هزار و ۲۷۸ تومان اعلام شده است.

در همین راستا قیمت درهم امارات  نیز با رقم ۱۱ هزار و ۶۹۳ تومان بر تابلو درج شده که نسبت به روز کاری گذشته کاهش جزیی داشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۹ هزار و ۵۱ تومان، ۴۳ هزار و ۲۲ تومان و ۱۰ هزار و ۶۳۳ تومان درج شده است.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار امروز ‌یکشنبه سوم دی ۱۴۰۲ (تا حوالی ساعت ۱۴) در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری نسبت به مرکز مبادله ارز و طلا قرار دارد.

 قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا ۹ هزار تومانی با قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا در کف کانال ۵۰ هزار تومان و ورود به کانال ۴۹ هزار تومانی قرار دارد.

قیمت دلار در بازار آزاد امروز (تا حوالی ساعت ۱۴) در سطح ۵۰ هزار و ۵۰ تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته تقریبا کاهشی بوده است.

قیمت سکه ، نیم سکه و ربع سکه

با توجه به اینکه سایت کانون صرافان در دسترس نیست، بر اساس قیمت‌های درج شده در اتحادیه می‌توان گفت قیمت انواع سکه امروز نوسان قابل توجهی نداشته است.

در سایت اتحادیه طلا، قیمت سکه امامی امروز یکشنبه سوم دی (تا حوالی ساعت ۱۴) در کانال ۲۹ میلیون تومانی نوسان داشته و با کاهش جزیی در سطح ۲۹ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان قرار دارد.

قیمت نیم سکه نیز در کانال ۱۵ میلیون تومان قرار دارد و رقم ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای آن درج شده است.

قیمت ربع سکه نیز با افزایش جزیی نسبت به روز گذشته رقم ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای آن درج شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
نظر کارشناسان درباره تغییر قیمت ‌بیت‌کوین در بلندمدت 10 مه 2024

نظر کارشناسان درباره تغییر قیمت ‌بیت‌کوین در بلندمدت

اکوایران: با وجود نوسانات بیت‌کوین در هفته‌های اخیر، کارشناسان نسبت به چشم‌انداز بلندمدت قیمتی این ارز دیجیتال نگاه مثبتی دارند.

09 مه 2024

چاپ اسکناس ۱۰ هزار پزویی در آرژانتین چه معنایی دارد؟

به گزارش اکوایران، اقتصاد آرژانتین مدت‌هاست که شرایط بحرانی دارد. سال گذشته، خاویر میلی به ریاست‌جمهوری در این اقتصاد آمریکای لاتین دست پیدا کرد. فردی لیبرتارین که اقتصادی بحران‌زده را به ارث برد. میلی وعده داد که اقتصاد را درمان کند. از زمانی‌که او به قدرت رسیده تا کنون، تورم سالانه رکوردشکنی کرده است، اما […]

سیگنال مالیاتی به صندوق‌های طلا 09 مه 2024

سیگنال مالیاتی به صندوق‌های طلا

اکوایران: قیمت‌ سکه و طلا در رکود است. ارزش معاملات صندوق‌های طلا کاهش چشمگیری یافته ولی ورود پول حقیقی به صندوق‌های طلا قابل توجه و ادامه‌دار است. به نظر می‌رسد وضع مالیات بر طلا و تعطیلی تعدادی از طلافروشی‌ها دلیل ورود پول حقیقی به صندوق‌های طلا باشد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.