شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 52164
  • 27 دسامبر 2023 - 14:12
  • 65 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت درهم امارات تعیین کننده است

قیمت درهم امارات تعیین کننده است
قیمت درهم امارات تعیین کننده است

اکوایران: به عقیده معامله‌گران قیمت درهم امارات تعیین کننده مسیر صعود یا نزول دلار است، اگر قیمت درهم بالای ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان تثبیت دهد ادامه روند دلار صعودی می‌شود و اگر قیمت درهم به زیر ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان برود قیمت دلار در مسیر نزول گام برمی‌دارد.

به گزارش اکوایران، به عقیده معامله‌گران قیمت درهم امارات تعیین کننده مسیر صعود یا نزول دلار است، اگر قیمت درهم بالای ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان تثبیت دهد ادامه روند دلار صعودی می‌شود و اگر قیمت درهم به زیر ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان برود قیمت دلار در مسیر نزول گام برمی‌دارد.

در روز سه‌شنبه قیمت درهم در ۱۳ هزار و ۷۷۰ تومان شروع به کار کرد و در ابتدا با افزایش ۱۰ تومانی تا ۱۳ هزار و ۷۸۰ تومان بالا رفت اما در ادامه با کاهش به ۱۳ هزار و ۷۲۰ تومان رسید. با این قیمت درهم، دلار ۵۰ هزار و ۳۵۰ تومان برآورد می‌شود.

قیمت دلار هرات در روز سه‌شنبه در ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان بازگشایی کرد و با افزایش و کاهش درهم نوسان داد. قیمت دلار در بازار ارز هرات در ابتدا با افزایش تا ۴۹ هزار و ۹۵۰ تومان بالا رفت و در ادامه با کاهش در ۴۹ هزار و ۶۷۰ تومان به‌کار خود پایان داد. در پشت خط سه‌شنبه قیمت دلار هرات در ۴۹ هزار و ۶۴۰ تومان بسته شد.

قیمت دلار سلیمانیه در ۵۰ هزار و ۲۷۰ تومان آغاز به کار کرد و در ابتدا مثل سایر بازارهای ارز افزایش داشت و به ۵۰ هزار و ۳۵۰ تومان رسید و در ادامه با کاهش به کف ۵۰ هزار تومان رسید و در از دست دادن این سطح ناکام بود. قیمت دلار در سلیمانیه در پشت خط در ۵۰ هزار و ۱۰۰ تومان به کار خود پایان داد.

قیمت تتر در روز سه‌شنبه در حوالی ۵۰ هزار و ۲۵۰ تومان شروع شد و روند این بازار صعودی بود. قیمت تتر با افزایش ۶۵۰ تومانی تا ۵۰ هزار و ۹۰۰ تومان بالا رفت ولی نتوانست از این سطح عبور کند. به عقیده معامله‌گران کاهش قیمت بیت‌کوین و ورود به کانال ۴۲ هزار دلار موجب افزایش قیمت تتر شد.

در روز سه‌شنبه  داده‌های کوین‌گلس نشان می‌داد که با کاهش جزئی قیمت بیت‌کوین و دیگر ارزهای دیجیتال بزرگ بازار، ازجمله اتریوم و ریپل در ۲۴ ساعت حدود ۷۴٬۰۰۰ معامله‌گر لیکوئید شدند. در مجموع ۱۷۷.۹۵ میلیون دلار موقعیت معاملاتی لیکوئید شدند. قیمت تتر در ۳۸ روز گذشته نتوانسته یک روز کامل بالای کانال ۵۱ هزار تومان تثبیت دهد.

به عقیده معامله‌گران دو متغیر بنیادی افزایش تنش‌ها در خاورمیانه و درگیری آژانس بین‌المللی اتمی با جمهوری اسلامی می‌تواند بر بازار ارز اثر بگذارد. تحلیل‌گران فنی معتقدند تا زمانیکه قیمت دلار هزار بالای مرز ۵۰ هزار و ۵۰ تومان تثبیت ندهد نمی‌توان گفت برگشت روند شکل گرفته است. از منظر معامله‌گران باکس حمایتی ۴۹ هزار و ۶۰۰ تا ۴۹ هزار و ۴۰۰ تومان برای دلار مهم است. که اگر از دست برود حمایت بعدی ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان خواهد بود که از هفته اول مهر تا ۵ دی ماه ۱۴۰۲ نتوانسته به زیر آن برود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
خطرات تورمی در پس تنش‌های خاورمیانه/ هشدار بانک جهانی در خصوص نرخ بهره! 11 مه 2024

خطرات تورمی در پس تنش‌های خاورمیانه/ هشدار بانک جهانی در خصوص نرخ بهره!

اکوایران: بانک جهانی اعلام کرده است که قیمت‌های جهانی کالا پس از کاهش شدید، هم‌اکنون ثابت شده‌اند، که می‌تواند کاهش سریع نرخ‌های بهره توسط بانک‌های مرکزی را دشوار سازد. تنش‌های ژئوپلیتیکی مداوم و احتمال بروز تنش در خاورمیانه می‌تواند تورم جهانی را افزایش دهد. قیمت طلا و فلزات مورد نیاز برای انتقال انرژی پاک نیز افزایش می‌یابد.

هراس دلار از حضور پررنگ بازارساز 11 مه 2024

هراس دلار از حضور پررنگ بازارساز

به عقیده تحلیل‌گران فنی بازار به خودی خود جان نوسان بالایی ندارد اما اگر بازارساز در بازار با مداخله حضور پررنگی داشته باشد قیمت دلار می‌تواند وارد دامنه ۵۰ هزار تومان شود. تابناک مدعی شده به زودی بانک مرکزی ایران برای کنترل نرخ ارز به بازار سلیمانیه ورود خواهد کرد.

سکه تمام رکورددار رشد هفتگی/ سکه گرمی بیشترین زیان را ثبت کرد 10 مه 2024

سکه تمام رکورددار رشد هفتگی/ سکه گرمی بیشترین زیان را ثبت کرد

اکوایران: در رکود هفتگی بازار ارز و طلا سکه امامی رکورددار رشد هفتگی و سکه یک گرمی پرچمدار سقوط شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.