سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 54347
  • 06 ژانویه 2024 - 20:12
  • 86 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت دلار امروز ۱۶ دی ۱۴۰۲/ بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی

قیمت دلار امروز ۱۶ دی ۱۴۰۲/ بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی
قیمت دلار امروز ۱۶ دی ۱۴۰۲/ بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی

اکوایران: قیمت دلار در بازار آزاد امروز به کانال ۵۰ هزار تومانی بازگشته و در سطح ۵۰ هزار و ۸۸۰ تومان قرار گرفته است. قیمت سکه نیز همچنان در کانال ۳۰ میلیون تومانی بوده و با یک کاهش قیمت در سطح ۳۰ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان اعلام شده است.

به گزارش اکوایران، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز کاهشی بوده است.

قیمت دلار امروز، ‌‌شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش جزیی چهار تومانی در سطح ۴۲ هزار و ۹۲۶ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو برخلاف دلار با افزایش ۱۹۹ تومانی نسبت به روز کاری قبل معادل ۴۷ هزار و ۲۸ تومان اعلام شده است.

در همین راستا قیمت درهم امارات  نیز با رقم ۱۱ هزار و ۶۸۹ تومان بر تابلو درج شده که نسبت به روز کاری گذشته تغییری نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۹ هزار و ۳۵۸ تومان، ۴۳ هزار و ۱۱۷ تومان و ۱۰ هزار و ۷۱۷ تومان درج شده است.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار امروز ‌شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ (تا حوالی ساعت ۱۵) در بازار آزاد با اختلاف تقریبا ۹ هزار تومانی با قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا همچنان در کانال ۵۰ هزار تومان قرار دارد.

قیمت دلار در بازار آزاد امروز در سطح ۵۰ هزار و ۸۸۰ تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته کاهشی بوده است. قیمت دلار صبح امروز در کانال ۵۱ هزار تومان قرار داشت اما به مرور و با کاهش قیمت توانست به کانال ۵۰ هزار تومانی بازگردد.

قیمت سکه ، نیم سکه و ربع سکه

با توجه به اینکه سایت کانون صرافان در دسترس نیست، بر اساس قیمت‌های درج شده در اتحادیه می‌توان گفت قیمت انواع سکه امروز کاهشی بوده است.

در سایت اتحادیه طلا، قیمت سکه امامی امروز شنبه ۱۶ دی (تا حوالی ساعت ۱۵) همانند روز گذشته در کانال ۳۰ میلیون تومانی قرار دارد و با کاهش ۱۸۰ هزار تومانی در سطح ۳۰ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان قرار دارد.

قیمت نیم سکه نیز که چند روز گذشته وارد کانال ۱۶ میلیون تومان شده بود امروز رقم ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای آن درج شده است.

قیمت ربع سکه نیز با کاهش ۱۵۰هزار تومانی نسبت به روز گذشته رقم ۱۰ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان برای آن درج شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
شرط مهم برای صعود قیمت سکه 14 مه 2024

شرط مهم برای صعود قیمت سکه

اکوایران: در شرایط کنونی تحلیلگران بازار معتقدند در صورتی‌که طلا و دلار در بازار امروز صعودی شود این اتفاق می‌تواند کفه ترازوی جناح افزایشی را تا حدودی سنگین کند.

تحرکات صندوق‌های طلا چه سیگنالی به بازار داد؟ 14 مه 2024

تحرکات صندوق‌های طلا چه سیگنالی به بازار داد؟

دلار و سکه یک کانال دیگر هم از دست دادند/ اتاق‌های معاملاتی ارز و سکه یک هفته تعطیل شد/ آرام از سیاست جدید ارزی بانک مرکزی رونمایی کرد/ تحرکات صندوق‌های طلا چه سیگنالی به بازار داد؟

قیمت دلار فریز می‌شود؟ 14 مه 2024

قیمت دلار فریز می‌شود؟

با این کاهش قیمت دلار از یک ماه گذشته برخی از تحلیلگران معتقدند سیکل کاهش دلار تمام شده و بازار هم جان افزایش ندارد پس امکان فریز قیمت دلار در محدوده فعلی وجود دارد. این فریز قیمت دلار در صورتی می‌تواند رخ دهد که تزریق بازارساز تمام شده باشد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.