معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری مازندران در نمایشگاه صادراتی مناطق آزاد ایران
معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری مازندران در نمایشگاه صادراتی مناطق آزاد ایران

ساری- فولادی، مدیر اجرایی منطقه آزاد مازندران گفت: فرصت‌ها، بسته‌ها و توانمندی‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان در نمایشگاه بین المللی صادراتی مناطق آزاد ایران معرفی شد.

حجت‌الاسلام مجیدرضا فولادی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به حضور پررنگ سازمان منطقه آزاد تجاری -صنعتی مازندران در هشتمین نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران در مشهد گفت: باحضور برخی از مدیران عامل مناطق آزاد و سرکنسول کشورهای افغانستان و ترکمنستان و برخی از مسوولان کشوری و استانی هشتمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی این مناطق و نمایشگاه بین المللی صادرات به کشورهای آسیای میانه و افغانستان به مدت چهار روز در نمایشگاه بین المللی مشهد برپا شد.

وی اضافه کرد: با حضور شرکت کننده ها و بازدید کنندگان در محل نمایشگاه آخرین بسترهای سرمایه گذاری در منطقه آزاد مازندران و شناسایی ظرفیت های مغفول این منطقه ارائه شد.

مدیر اجرایی منطقه آزاد مازندران گفت: منطقه آزاد تجاری-صنعتی مازندران با برپایی غرفه، ظرفیت ها و توانمندی های اقتصادی مازندران به تجار،صادرکنندگان و بازرگانان داخلی و خارجی را ارائه کرد و چندین دیدار و نشست با فعالان اقتصادی،سرمایه گذاران و بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی برگزار شد.

وی افزود: این نمایشگاه در فضایی به وسعت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع و در سالن عطار برای استقرار شرکت های حاضر پیش بینی شده بود که محصولات، کالاهای تولیدی و به روز خود را نیز به بازدید عموم گذاشتند.

به گفته فولادی سازمان منطقه آزاد مازندران نیز با حضور پررنگ در غرفه ۲ این نمایشگاه، فرصت مناسبی را برای حضور و آشنایی سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی با ظرفیت ها، مزیت ها و فرصت های سرمایه گذاری در این استان فراهم کرده است.

بر اساس این گزارش، هشتمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و نمایشگاه بین المللی صادرات به کشورهای آسیای میانه و افغانستان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد دایر شده بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]