حضور سازمان منطقه آزاد اروند در نمایشگاه‌های خارجی سبب توسعه گردشگری می‌شود
حضور سازمان منطقه آزاد اروند در نمایشگاه‌های خارجی سبب توسعه گردشگری می‌شود

آبادان- یک فعال گردشگری گفت: حضور سازمان منطقه آزاد اروند در نمایشگاه‌های خارجی سبب توسعه صنعت گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر می‌شود.

جبار مویدراد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: یکی از انتقادهایی که فعالان گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر به وضعیت گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند داشتند، معرفی نکردن مناسب ظرفیت ها توسط واحد گردشگری این سازمان بود.

وی افزود: واحد گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند طی یک سال و نیم گذشته به صورت مستمر در نمایشگاه هایی شرکت کرد که خروجی ملموسی حاصل نشد و نارضایتی جامعه گردشگری را به همراه داشت تا جایی که خواستار میزان هزینه کرد مدیران این واحد در به بخش های مختلف شدیم.

این فعال گردشگری تاکید کرد: بعد از انتصاب «علی زارعی» به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند حضور در نمایشگاه ها با یک برنامه ریزی و هدفگذاری مناسب صورت می گیرد و در نمایشگاه های اربیل عراق، عمان و چین بسته های سرمایه گذاری خوبی معرفی شد که تا حداکثر یک سال آینده خروجی مثبت آن مشخص می شود.

مویدراد عنوان کرد: به طور حتم نگاه مثبت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند راهگشای رفع مشکلات صنعت توریسم شهرهای آبادان و خرمشهر خواهد شد و انتظار می رود همچنان از طریق حضور در نمایشگاه های خارجی آینده نیز به توسعه این صنعت مهم کمک شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]