طریقه استفاده از پودرفیکس
طریقه استفاده از پودرفیکس
دیگه همه میدونن برای این که موندگاری میکاپ بالا بره، باید از یک پودر فیکس اصل استفاده کرد.
فهرست خبر اقتصادی طریقه استفاده از پودرفیکس

اما خیلیا نمیدونن که این محصول رو چجوری باید استفاده کنن و با مصرف غلط نه تنها جواب نمیگیرن بلکه دقیقا بر عکس اونی میشه که میخوان و میکاپشون ماسیده و کیکی دیده میشه.

در واقع این جا میخوام راز اصلی میکاپ آرتیست هارو که چجوری با یک پودر فیکس میکاپتون رو قفل میکنن ، بگم پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشین. اما قبلش بد نیست با تفاوت پودر فیکس و پودر بیک آشنا بشین چون میتونه سوال خیلی از افراد باشه.

اول از همه این رو بهتون بگم که فکر نکنین پودر فیکس فقط و فقط برای پوستای چرب هست، به هیچ وجه. این محصولات برای داشتنِ یک آرایشی صاف و مخملی و الته موندگار تولید شدن که خب مدل های متفاوتی دارن و شما میتونید با توجه به فرمولاسیون، ویژگی و حتی قیمت هر کدوم محصولتون رو انتخاب و از مای سفورا خریداری کنید.

و یکی از بهترین مزایای پودر فیکس اصل ، این هست که اجازه نمیده محصولات توی خطوط پوستی و منافذ شما نفوذ کنه و اون هارو بولدتر نشون بده.

نکات استفاده درست از پودر فیکس:

  1. پودر فیکس بعد از محصولات کرمی مثل کرم پودر، کانسیلر ، کانتور چرب و… استفاده میشه پس ابتدا باید تمامی محصولات کرمی رو استفاده کنید و بعد سراغ پودر برین به هیچ عنوان نباید بعد از پودر از فرمول های کرمی و مایع استفاده کرد.
  2. محصولاتتون رو خیلی خوب فید کنید، راز اصلی میکاپ آرتیست ها این هست که هر لایه ای که استفاده میکنن رو خیلی خوب فید میکنن و تا مطمئن نشدن محصول خیلی خوب روی پوست خوابیده سراغ لایه ی بعدی نمیرن. خیلی از اوقات هر مرحله رو دو بار فید میکنن، برای مثال کانسیلر رو که استفاده کردین، اجازه بدین چند دقیقه بعد از فید اولیه بگذره تا چربی و مواد اضافی بیرون بیاد و بعد دوباره با سمت تمیز اسفنج اون رو فید کنید.
  3. اجازه بدین مواد خشک بشه، یکی از بیشترین اشتباهات موقع استفاده از پودرفیکس اینه که روی کرم پودر خیس اون رو استفاده میکنید، این کار فقط و فقط باعث میشه مواد روی پوستتون بماسه.
  4. از مقدار خیلی کمی استفاده کنید، اشتباه دومی که خیلیا مرتکب میشن خصوصا کسایی که پوست چربی دارن این هست که مقدار زیادی از پودر رو به بهونه فیکس بالا و کنترل چربی استفاده میکنن، در صورتی که این کار فقط و فقط باعث میشه پوستتون سنگین و بیش از حد پودری بشه .روش درست این هست که شما براشتون رو توی پودر فیکس میزنین ، اون رو تکون میدین و نقاطی که نیاز به پودر داره، مثل زیر چشم ، پیشونی، خط خنده و…. رو مقدار کمی از پودرتون اپلای میکنید، اگه پوست چربی دارین اجازه بدین ۱ الی ۳ دقیقه بمونه و بعد اون رو فید کنید.

خب این ۴ روش اصلی برای طریقه ی درستِ پودر فیکس هست. مطمئن باشین با رعایت این ۴ نکته یه تفاوت خیلی بزرگ توی میکاپتون میبینید و دیگه از ماسیده و کیکی شدنِ میکاپتون راحت میشین.

نکات استفاده درست از پودر فیکس

اما یادتون باشه در کنار نکاتی که باید رعایت کنید، این که از چه ابزاری استفاده میکنید و یا چه محصولی رو خریداری میکنید روی ظاهر نهایی میکاپ و نتیجه ای که میخواین تاثیر داره. برای این که با لیست بهترین پودر فیکس های اصل آشنا بشین و بتونید بهترین محصولتون رو خریداری کنید ، وارد مای سفورا بشین.

یکی از بهترین هایی که میتونید به طور رایگان ازشون مشاوره بگیرین، نوع پوستتون رو تشخیص بدین و درنهایت با خیالی مطمئن از اورجینال بودن، محصولتون رو خریداری کنید.

در مای سفورا میتونید با انواع محصولات پوستی و آرایشی آشنا بشین و در قسمت آموزش این سایت طریقه استفاده خیلی از محصولات رو یادبگیرین.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]