به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از جماران، محمود عباس‌زاده عضو کمیسیون امنیت ملی در خصوص ائتلاف اصولگرایان در انتخابات پیش‌رو گفت: ساختار جریان اصولگرایان در کشور به گونه‌ای است که نهایتا به اجماع خواهد رسید. حضور یا غیبت برخی افراد مهم نیست و ساختار بیشتر از افراد موضوعیت دارد. مسعود پزشکیان نماینده تبریز در مجلس […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از جماران، محمود عباس‌زاده عضو کمیسیون امنیت ملی در خصوص ائتلاف اصولگرایان در انتخابات پیش‌رو گفت: ساختار جریان اصولگرایان در کشور به گونه‌ای است که نهایتا به اجماع خواهد رسید. حضور یا غیبت برخی افراد مهم نیست و ساختار بیشتر از افراد موضوعیت دارد.

مسعود پزشکیان نماینده تبریز در مجلس در مورد حضور اصلاح طلبان در انتخابات اسفندماه گفت: تا امروز خبری نیست زیرا تکلیف روشن نشده است و مشخص نیست شورای نگهبان چه کسانی را رد یا قبول کرده است.

عباس‌زاده، نماینده مجلس: اصولگرایان در نهایت به اجماع می رسند؛ حضور یا غیبت برخی افراد مهم نیست

 محمود عباس‌زاده عضو کمیسیون امنیت ملی در خصوص ائتلاف اصولگرایان در انتخابات پیش‌رو گفت: ساختار جریان اصولگرایان در کشور به گونه‌ای است که نهایتا به اجماع خواهد رسید. حضور یا غیبت برخی افراد مهم نیست و ساختار بیشتر از افراد موضوعیت دارد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]