به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام در سخنرانی که درباره تحولات عملیات طوفان الاقصی داشت، گفت: عملیات طوفان الاقصی پس از سال‌ها آماده‌سازی انجام شد؛ اشغالگران تصور می‌کردند با محاصره نوار غزه مجازات را به دست آورده‌اند. سخنگوی گردان‌های القسام با تاکید بر اینکه طوفان الاقصی در پاسخ به جنایات […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام در سخنرانی که درباره تحولات عملیات طوفان الاقصی داشت، گفت: عملیات طوفان الاقصی پس از سال‌ها آماده‌سازی انجام شد؛ اشغالگران تصور می‌کردند با محاصره نوار غزه مجازات را به دست آورده‌اند.

سخنگوی گردان‌های القسام با تاکید بر اینکه طوفان الاقصی در پاسخ به جنایات اشغالگران اسرائیل علیه مردم ما انجام شد، افزود: دشمن تاکنون بیش از ۶۰ ساعت است که قادر به مقابله میدانی با رزمندگان نبوده است. نبردهای ما در بسیاری از نقاط همچنان ادامه دارد و ما همچنان در حال جایگزینی نیروهای خود در مناطق جنگی هستیم.

ابوعبیده، گفت: نبردهای ما در بسیاری از نقاط زمینی همچنان ادامه دارد و مجاهدان ما در کل لشکر غزه ارتش اشغالگر را سرنگون کردند.

وی همچنین ادامه داد: دشمن در حال بمباران تاسیسات غیرنظامی است و فرزندان و خانواده‌های ما را می‌کشد.

سخنگوی گردان‌های القسام، اظهار کرد: مجاهدان ما تعداد بسیار زیادی از عناصر دشمن را به اسارت گرفتند؛ در مورد زندانیان زیر آتش مذاکره نمی‌کنیم.

ابوعبیده، تاکید کرد که تهدید و فشار نمی‌تواند ما را به مذاکره درباره زندانیان زیر آتش سوق دهد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]