مستاجران با کمترین هزینه صاحب خانه می‌شوند!
مستاجران با کمترین هزینه صاحب خانه می‌شوند!

مهرداد بذرپاش گفت: برنامه دولت ساخت و تحویل منازل مسکونی به شکل ویلایی است تا خانواده‌ها از حداقل فضای زندگی برخوردار باشند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایلنا، وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: با توجه به تامین مسکن برای اقشار مختلف جامعه، برنامه دولت ساخت منازل مسکونی با کمترین قیمت و خانه‌دار کردن مستاجران است.
 مهرداد بذرپاش در مراسم واگذاری مسکن ملی در شهر جدید مهرگان به خبرنگاران گفت: برنامه دولت ساخت و تحویل منازل مسکونی به شکل ویلایی است تا خانواده‌ها از حداقل فضای زندگی برخوردار باشند.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مادران از حیاط‌دار بودن منازل مسکونی رضایت دارند، اضافه کرد: در استان‌های شرقی کشور تحویل این منازل با رضایتمندی بالایی همراه بوده است.
بذرپاش با اشاره به اینکه خوشبختانه قزوین در حوزه مسکن جزو استان‌های خوب و پیشرو محسوب می‌شود، عنوان کرد: برنامه ریزی راه و شهرسازی برای سال آینده شکوفایی مسکن خواهد بود.
بذرپاش به وضعیت ساخت مسکن در استان قزوین پرداخت و تصریح کرد: ساخت ۲۳ هزار مسکن نهضت ملی در دستور کار استان قرار دارد که ۲۰ هزار واحد آن در شهر جدید مهرگان قرار دارد.
وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: خوشبختانه از واحدهای مسکن در دست احداث، ۷ هزار و ۴۰۰ واحد منزل مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن، بازآفرینی، خودمالکی و روستایی در دهه فجر تحویل مردم قزوین شده است.
به گفته بذرپاش، یک‌هزار و ۱۰۰ قطعه زمین نیز در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تحویل خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیشتر در این استان نیز شده است.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه قیمت مصالح ساختمانی در قیمت تمام شده مسکن اثرگذار است، خاطرنشان کرد: بخش‌ها و متغیرهایی مثل فولاد و سیمان که از مصالح اصلی مسکن به حساب می‌آیند، در جلسه شورای مسکن باید با کمترین قیمت تامین شود.
وزیر راه و شهرسازی در ادامه به آخرین وضعیت احداث آزادراه قزوین – تنکابن اشاره کرد و یادآور شد: این مسیر یکی از راه‌های جدید و استراتژیک ارتباطی کشور خواهد بود.
بذرپاش با بیان اینکه عملیات تونل سازی این مسیر به طول ۱۸ کیلومتر با زمان زیادی همراه خواهد بود و مهمترین بخش آن نیز محسوب می‌شود، تاکید کرد: فاز نخست نخست این جاده به طول ۶۲ کیلومتر در مراحل پایانی قرار دارد که در سفر دوم رئیس جمهور به استان قزوین مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]