دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 19439
  • 24 آگوست 2023 - 2:24
  • 151 بازدید
  • ۰ دیدگاه

صعود دلار در هرات / سیگنال درهم به دلار تهران

صعود دلار در هرات / سیگنال درهم به دلار تهران
صعود دلار در هرات / سیگنال درهم به دلار تهران

اکوایران: قیمت دلار در هرات امروز تا ۴۹ هزار و ۲۵۰ تومان بالا رفت اما نتوانست این مرز حساس را حفظ کند و به سمت پله‌های بالاتر برود.

به گزارش اکوایران، بازار ارز تهران در نیمه اول معاملات نقدی اولین روز شهریور ۱۴۰۲ شاهد ثبات نسبی قیمت دلار بود. طبق ادعای معامله‌گران، اسکناس آمریکایی امروز در تهران با ۴۹ هزار و ۱۵۰ تومان راهی بازار شد و در نیمه ظهر به ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان رسید. 

در هرات هم  قیمت دلار  در شروع معاملات امروز گپ مثبت ۲۵۰ تومانی را تجربه کرد. آن طور که برخی از معامله‌گران مدعی هستند بازیگران ارزی هرات امروز سر جلسه آزمون رفتند. قیمت دلار  در هرات امروز تا ۴۹ هزار و ۲۵۰ تومان بالا رفت اما نتوانست این مرز حساس را حفظ کند و به سمت پله های بالاتر برود و ظهر امروز بر روی ۴۹ هزار و ۸۰ تومان قرار گرفت که نسبت به دیروز ۸۰ تومان بالاتر است.  

تحلیلگران فنی معتقدند مرز  ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان سطح مقاومتی مهمی برای دلار  در هرات است و اگر قیمت  دلار این مرز مهم عبور کند سد مقاومت بعدی دلار ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود. در غیر این صورت قیمت دلار می‌تواند دوباره به مسیر کاهش برگردد و وارد کانال ۴۸ هزار تومان شود.

قیمت درهم نیز در بازار امروز با رشد ۶۰ تومانی به ۱۳ هزار و ۶۶۰ تومان رسید.نرخ برابری درهم به دلار در کانال ۵۰ هزار تومان است.

قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا در اولین روز شهریور کاهش جزیی دیگری را به ثبت رساند. قیمت دلار  امروز، چهار‌شنبه یکم شهریور ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش نامحسوس تک تومانی نسبت به روز قبل در سطح ۴۱ هزار و ۲۹۸ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو امروز با کاهش ۱۷۵ تومانی نسبت به روز گذشته در سطح ۴۴ هزار و ۷۹۲ تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۴۵ تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و  حواله درهم  نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۴۴ تومان، ۴۰ هزار و ۷۲۰ تومان و ۱۰ هزار و ۲۲۳ تومان درج شده است.

قیمت انواع ارز در سایت کانون صرافان امروز کاهشی بوده است.قیمت دلار امروز چهار‌شنبه یکم شهریور ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا ظهر امروز) با کاهش جزیی تک تومانی نسبت به روز گذشته بطور میانگین ۴۱ هزار و ۲۹۷ تومان اعلام شده است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز امروز با کاهش ۱۷۴ تومانی نسبت به روز گذشته رقم میانگین ۴۴ هزار و ۷۹۱ تومان برای آن درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین معادل ۱۳ هزار و ۱۸ تومان اعلام شده که با کاهش ۱۴۲ تومانی همراه شده است.

قیمت  اونس طلا  در بازار امروز در حدود ۱۹۰۲ دلار به فروش رسید؛ دربازار داخلی ایران هم قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز ۲ میلیون و ۳۱۸ هزار تومان بود که نسبت به روز قبل تفاوت چندانی ندارد.قیمت سکه امامی هم امروز با افت تقریبا ۱۰۰ هزار تومانی در کف کانال ۲۸ میلیون تومان معامله شد.  

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
29 آوریل 2024

سفر همزمان فرزین و بلینکن سوژه دلار تهران

معامله‌گران می‌گویند بعد از سقف جنگی به کف تزریقی رسیدیم. بازار ارز و سکه در روز یکشنبه هم بر مدار کاهش بود و همچنان شاهد ریزش کانالی در قیمت دلار و سکه هستیم.  همزمانی سفر وزیر اقتصاد و ریس بانک مرکزی جمهوری اسلامی به عربستان با سفر بلینکن در روز دوشنبه و سه‌شنبه به این […]

29 آوریل 2024

اولویت‌‌بندی وزارت صمت برای تخصیص دلار و ریال

وزیر صمت به این نکته نیز اشاره کرد که تسهیلات به شرکت‌‌هایی تعلق می‌گیرد که به دنبال افزایش تولید و صادرات هستند و تولیدات آنها بیشتر دانش‌بنیان است و محصولات خود را با ریال تولید می‌کنند و وابستگی کمتری به واردات و صرف ارز دارند. برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در کنار دومین اجلاس […]

صندوق‌های قابل معامله عامل افت قیمت بیت‌کوین؟ 29 آوریل 2024

صندوق‌های قابل معامله عامل افت قیمت بیت‌کوین؟

اکوایران: صندوق‌های قابل معامله بیت‌کوین در هفته منتهی به ۷ اردیبهشت، سرمایه خروجی قابل توجهی را ثبت کردند؛ عاملی که بر قیمت بیت‌کوین نیز تأثیرگذار بوده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.