اقتصادآنلاین-مهدی جهانشاهلوراد؛ محله ستارخان یکی از محله های خوش آب و هوای تهران است که در منطقه ۲ شهرداری تهران قرار دارد. این محله یکی از گزینه هایی است که افراد برای سکونت و خرید خانه در آن بسیار مشتاق هستند. محله ستارخان دارای امکانات بسیار خوبی برای ساکنین است و دسترسی بسیار آسانی به کلیه نقاط شهر تهران دارد. اگر قصد اجاره یک خانه  در […]

اقتصادآنلاین-مهدی جهانشاهلوراد؛ محله ستارخان یکی از محله های خوش آب و هوای تهران است که در منطقه ۲ شهرداری تهران قرار دارد. این محله یکی از گزینه هایی است که افراد برای سکونت و خرید خانه در آن بسیار مشتاق هستند. محله ستارخان دارای امکانات بسیار خوبی برای ساکنین است و دسترسی بسیار آسانی به کلیه نقاط شهر تهران دارد. اگر قصد اجاره یک خانه  در ستارخان را دارید،  گزارش امروز ما را از دست ندهید، برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای رهن و اجاره یک خانه در ستارخان با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای اجاره نیازمند هستید.

اگر قصد اجاره یک  واحد در ستارخان را دارید، یک واحد ۶۸ متری ۲ ساله که دو اتاق خواب،انباری،پارکینگ دارد را با پول پیش ۴۰۰ میلیون . اجاره ۶ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر به دنبال واحد دیگری در ستارخان هستید می‌توانید یک خانه ۹۲ متری که دو اتاق خواب و پارکینگ،انباری،آسانسور دارد را با پول پیش ۵۰۰ میلیونی و اجاره ۱۶ میلیون تومانی در ستارخان کرایه کنید.

اگر واحد ۹۴ متر مد نظر دارید، باز یک واحد دیگری دو خوابه است در ستارخان با رهن ۵۰۰ میلیون و اجاره ۱۵ میلیون تومانی در ستارخان برای اجاره قیمت گذاری شده است.

همچنین یک واحد دیگری در ستارخان با متراژ ۵۵ متر در حالی که ۱۳ سال از ساخت آن گذشته باشد را با پول پیش ۱۸۰ میلیونی و اجاره ۱۰میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر در ستارخان دنبال خانه هستید باز یک واحد با متراژ ۸۰ متر و یک اتاق خواب و انباری،پارکینگ دارد را با پول پیش ۳۵۰ میلیونی و اجاره ۱۱ میلیون تومانی در ستارخان برای اجاره آگهی شده است.

همچنین واحد دیگری در ستارخان که ۱۴۰ متر است و سه اتاق خواب و انباری،پارکینگ،آسانسور دارد را با رهن کامل ۱ میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومانی در ستارخان کرایه کنید.

اگر با همین متراژ ۱۴۰ متر مد نظر دارید، باز یک واحد سه خوابه که ۱۵ سال از ساخت آن گذشته است را با پول پیش ۳۰۰ میلیون و اجاره ۱۸ میلیون تومانی در ستارخان قیمت گذاری شده است.

اگر به دنبال واحدی داری تمام امکانات هستید یک واحد ۱۲۸ متری که ۳ اتاق خواب دارد و به گفته آگهی دهنده نور گیر عالی بسیار خوش نقشه دسترسی عالی قابل تمدید برای سالیان متوالی ساختمان بسیار ارام و خلوت با پول پیش ۵۰۰ میلیون و اجاره ۲۱ یلیون تومانی در ستارخان برای اجاره آگهی شده است.

 با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن و اجاره خانه در ستارخان به دست خواهید آورد.

هزینه رهن و اجاره خانه در ستارخان
محله متراژ مشخصات سال ساخت  رهن(تومان)  اجاره(تومان)
ستارخان ۱۴۰ ۳خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۴۰۰ ۱،۸۰۰،۰۰۰،۰۰۰
ستارخان ۶۸ ۲خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۸۰ ۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۶٬۰۰۰٬۰۰۰ 
ستارخان ۱۰۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۴۰۱ ۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
ستارخان ۹۲ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۹۶ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۶٬۰۰۰٬۰۰۰ 
ستارخان ۱۶۰ ۳خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۸۵ ۱٬۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۰۰٬۰۰۰ 
ستارخان ۹۴ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۹۸ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۵٬۰۰۰٬۰۰۰ 
ستارخان ۵۵ ۱خوابه،انباری ۱۳۸۹ ۱۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
ستارخان ۸۰ ۱خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۸۵ ۳۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۱٬۰۰۰٬۰۰۰ 
ستارخان ۱۲۸ ۳خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۹۸ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۲۱٬۰۰۰٬۰۰۰ 
ستارخان ۱۴۰ ۳خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۸۷ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۸٬۰۰۰٬۰۰۰ 

-توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در ستارخان برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت‌ها در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]