به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، شبکه خبری «سی‌ان‌ان» به نقل از «منابع آگاه» اعلام کرد که گذرگاه رفح امروز جمعه به علت وجود موانع و اختلافاتی در گفت‌وگوهای بین مصر، آمریکا و رژیم صهیونیستی باز نخواهد شد. پیش از این منابع مصری اعلام کرده بودن که به منظور ارسال کمک‌های بشردوستانه به مردم […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، شبکه خبری «سی‌ان‌ان» به نقل از «منابع آگاه» اعلام کرد که گذرگاه رفح امروز جمعه به علت وجود موانع و اختلافاتی در گفت‌وگوهای بین مصر، آمریکا و رژیم صهیونیستی باز نخواهد شد.

پیش از این منابع مصری اعلام کرده بودن که به منظور ارسال کمک‌های بشردوستانه به مردم نوار غزه دولت مصر روز جمعه گذرگاه رفح را بازگشایی می‌کند.

دیروز پنج‌شنبه دولت مصر اعلام کرد که فردا جمعه گذرگاه زمینی رفح را برای ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه بازگشایی خواهد کرد.

این خبر در حالی است که سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که با مصر و هلال احمر فلسطین برای بازگشایی گذرگاه رفح و کمک رسانی فوری به غزه تلاش می‌کند.

مخالفت رژیم صهیونیستی با ارسال هر گونه کمک بشردوستانه به نوار غزه در حالی است که وزارت جنگ این رژیم امروز پنج شنبه اعلام کرد که محموله هوایی حامل خودروهای زرهی آمریکا به سرزمین‌های اشغالی وارد شده است.

آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد هم طی نشست خبری در مصر با بیان اینکه بحران کنونی در منطقه بی سابقه است، گفت که اجازه دادن به کارکنان امدادرسان برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه ضروری است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]