اقتصاد آنلاین – فائزه امین پویا؛ قونیه هفتمین شهر پر جمعیت ترکیه، شهر دراویش و یکی از مذهبی‌ترین شهرهای این کشور محسوب می‌شود. جایی که ترکیب جذابی از سنت و مدرنیته به وضوح دیده می شود! شهر قونیه به دلیل تاریخچه غنی فرهنگی و جایگاه عرفانی که به واسطه مزار مولانا در میان گردشگران دارد […]

اقتصاد آنلاین – فائزه امین پویا؛ قونیه هفتمین شهر پر جمعیت ترکیه، شهر دراویش و یکی از مذهبی‌ترین شهرهای این کشور محسوب می‌شود. جایی که ترکیب جذابی از سنت و مدرنیته به وضوح دیده می شود!

شهر قونیه به دلیل تاریخچه غنی فرهنگی و جایگاه عرفانی که به واسطه مزار مولانا در میان گردشگران دارد به پایتخت جهان اسلام شهرت یافته است! اغلب قونیه را با نام مولانا شنیده‌ایم و رقص سماع در مزار این شاعر برجسته تصویری است که از قونیه در ذهن داریم.

این شهر تاریخی در مسیر جاده ابریشم قرار دارد و در دوران سلجوقیان پایتخت این امپراتوری بوده است؛ قونیه اکنون با جمعیت حدود ۲ میلیون نفری خود یکی از مقاصد گردشگری آرام‌بخش در جهان است.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری داخلی این هفته در خصوص تور مسافرتی شیراز، برای ۷ شب سفر رفت و برگشت هوایی به قونیه و اقامت در هتل  Hilton Garden Inn قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ ۵۰ میلیون تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۶۱ میلیون تومان اعلام شده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

قیمت تور هوایی قونیه ( ۷ شب / آبان ماه ۱۴۰۲)
هتل درجه هتل نوع اتاق قیمت / تومان
 Hilton Garden Inn ۲ تخته ۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰
۱ تخته ۶۱٬۰۰۰٬۰۰۰
Bayir Diamond ۲ تخته ۴۳٬۰۰۰٬۰۰۰
۱ تخته ۵۴٬۵۰۰۰٬۰۰۰
Dergah ۲ تخته ۴۳٬۰۰۰٬۰۰۰
۱ تخته ۵۵٬۰۰۰٬۰۰۰
✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]