به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، طرفین در این ملاقات درباره آخرین تحولات منطقه و سوریه به‌ویژه جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم غزه به بحث و گفتگو پرداختند و مراتب نگرانی عمیق خود را از کشتار بی رحمانه مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی ابراز کردند. همچنین آنان خواستار توقف فوری این حملات […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، طرفین در این ملاقات درباره آخرین تحولات منطقه و سوریه به‌ویژه جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم غزه به بحث و گفتگو پرداختند و مراتب نگرانی عمیق خود را از کشتار بی رحمانه مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی ابراز کردند.

همچنین آنان خواستار توقف فوری این حملات و برقراری آتش بس و ارسال کمک های بین المللی به مردم غزه شدند.

خاجی در ادامه این دیدار، حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی  علیه مردم مظلوم غزه و کشتار هزاران زن و کودک را ناشی از حمایت همه جانبه آمریکا دانست و اظهار کرد: این جنایات را با تعبیری جز مجازات دسته جمعی و نسل کشی نمی توان توصیف کرد.

طرفین همچنین در این دیدار درباره آخرین تحولات سوریه از جمله آخرین وضعیت سیاسی و میدانی و همچنین ابتکارات دو طرف جهت کمک به بهبود وضعیت اقتصادی و انسان دوستانه و همچنین تداوم فرآیند سیاسی سوریه گفتگو و تبادل نظر کردند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]