اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ دراطلاعیه‌های امروز سامانه کدال شرکت سیم و کابل ابهر با نماد بکابل نسبت به انعقاد یک قرار جدید شفاف‌سازی کرده است. موضوع این قرارداد تولید و فروش ۲۶۰ کیلومتر کابل فشار متوسط جهت صادرات به کشور عراق و  به مبلغ ۱۰۰۷۵۶۰۰ دلار می‌باشد. کدال نگر شانزدهم آبان تکشا انعقاد قرارداد […]

اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ دراطلاعیه‌های امروز سامانه کدال شرکت سیم و کابل ابهر با نماد بکابل نسبت به انعقاد یک قرار جدید شفاف‌سازی کرده است.

موضوع این قرارداد تولید و فروش ۲۶۰ کیلومتر کابل فشار متوسط جهت صادرات به کشور عراق و  به مبلغ ۱۰۰۷۵۶۰۰ دلار می‌باشد.

کدال نگر شانزدهم آبان

تکشا

انعقاد قرارداد مهم:

موضوع قرارداد: فروش یک دستگاه شیر دوش ثابت

طرف قرارداد: شرکت دامپروری آذربایجان خاوری

مبلغ قرارداد: ۱۴۰,۰۰۰ میلیون ریال

خفولا

شرکت در مناقصه:

موضوع مناقصه: تامین نیرو شبکه بهداشت و درمان شهرستان نفت

طرف برگزارکننده: دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد

بکابل

انعقاد قرارداد مهم:

موضوع قرارداد : تولید و فروش ۲۶۰ کیلومتر کابل فشار متوسط جهت صادرات به کشور عراق مبلغ قرارداد ۱۰،۰۷۵،۶۰۰ دلار آمریکا تاریخ نافذ شدن قرارداد روز دریافت پیش دریافت

طرف قرارداد : شرکت الجبل عراق

وسالت

بخشودگی کامل وجه التزام اضافه برداشت:

احتراماً با عنایت به نامه شماره ۲۳۸‏-۹۴۲۵۰۳‏/۰۱۴ مورخ ۱۰‏/۱۲‏/۱۴۰۱ سازمان محترم بورس و اوراق بهادار در خصوص برگزاری مرحله دوم افزایش سرمایه از محل سود انباشته سال مالی منتهی به ۲۹‏/۱۲‏/۱۴۰۰ از مبلغ ۷.۴۸۳.۰۲۷ میلیون ریال به مبلغ ۱۲.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال که به هیئت مدیره این بانک تفویض گردیده بود، لذا با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی بانک محترم مرکزی، بخشودگی کامل وجه التزام اضافه برداشت به مبلغ ۵.۸۳۶.۳۰۴ میلیون ریال طی نامه شماره ۱۹۱۰۵۵‏/۰۲ مورخ ۰۸‏/۰۸‏/۱۴۰۲ مورد تصویب قرار گرفت که نتیجتا منجر به رفع کامل بند گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی خواهد گردید. از اینرو فرآیند اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار در دستور کار این بانک بوده و نتایج متعاقباً اطلاع رسانی خواهد گردید.

حفاری

اتمام قرارداد پتروگوهر فراساحل کیش:

با توجه به پایان قرارداد و ابلاغ ترخیص دکل به استناد نامه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۷ کارفرمای محترم، اتمام قرارداد دستگاه دکل خشکی ۱۱۴ به اعلام سهامداران محترم می رساند. ضمن اینکه دکل یادشده براساس پیش بینی های به عمل امده در پروژه های جاری و آتی شرکت به زودی شروع بکار خواهد شد.

ثنوسا

شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده:

پیرو گزارش منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر شفاف سازی در خصوص پروژه لواسان به استحضار می رساند عطف به نامه شماره ۹۴/۱۴۰۲/۴۸۴۹۲مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۵سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص آماده سازی زمین های پروژه باستی لواسان موضوع قراردادهای شماره ۳۴۳۴۷ مورخ ۱۳۷۵/۰۸/۰۹و شماره ۳۹۵۲۵ مورخ ۱۳۸۰/۱۰/۰۴حسب اظهارات آن سازمان موارد مطرح در ارتباط با مالکیت اراضی مورد اشاره از طریق سازمان ملی زمین و مسکن در جلسات مشترک با ستاد اجرائی فرمان امام ( ره ) در حال بررسی و پیگیری می باشد که به محض اخذ نتیجه این جلسات مراتب جهت ادامه کار یا تسویه حساب کارکرد این شرکت منعکس خواهد شد. توضیحات مربوط به پروژه لواسان در یادداشت شماره ۳-۱-۱۷آخرین صورت های مالی حسابرسی شده شش ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹افشاء گردیده است.

فن‌افزار

برنده شدن در مناقصه به پرداخت ملت:

پیرو اطلاعیه شرکت در مناقصه ( به شماره ۱۰۹۷۰۸۴ )و طی نامه شماره ۱۳۲۱۶/ب/۱۴۰۲ مورخ ۱۶/۰۸/۱۴۰۲ شرکت به پرداخت ملت، شرکت توسعه فن افزار توسن برنده مناقصه اعلام گردیده است. لازم به ذکر است موضوع مناقصه ۷۰،۰۰۰ پایانه فروشگاهی(POS) سیار و ۳۰،۰۰۰ پایانه فروشگاهی(POS)ثابت بود، که فن افزار برنده مناقصه در بخش پایانه فروشگاهی(POS) سیار می باشد. لذا به اطلاع سهامداران محترم می رساند به محض انعقاد قرارداد فیمابین، آثار سود و زیانی آن دراین سامانه منتشر خواهد گردید.

دبالک

افزایش نرخ محصول دیکلوفناک سدیم:

سقف فروش هر کیلو از محصول دیکلوفناک سدیم به مبلغ ۶.۰۰۰.۰۰۰ ریال بوده که طبق ابلاغیه جدید سازمان غذا و دارو به مبلغ ۶.۵۰۰.۰۰۰ ریال افزایش یافته است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]