رونمایی از دفتر جدید مرکز کارآفرینی شریف
رونمایی از دفتر جدید مرکز کارآفرینی شریف
مرکز کارآفرینی شریف که زیرمجموعه پارک علم و فناوری شریف است، از دفتر تازه‌ خود که با حمایت مجموعه تبلیغاتی رسانه‌ای آفتاب بازطراحی شده، رونمایی کرد.
فهرست خبر اقتصادی رونمایی از دفتر جدید مرکز کارآفرینی شریف

    امروز سه‌شنبه ۲۶ دی‌ماه، جلسه‌ای با حضور بهنام طالبی، رئیس پارک علم و فناوری شریف، سورنا ستاری، معاون سابق علمی رئیس‌جمهور، مازیار حبیبی‌نیا، مدیرعامل گروه شرکت‌های ارتباطی شبکه آفتاب، علیرضا جعفر، مدیر مرکز کارآفرینی شریف و حسن حدادپور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شریف برگزار شد.

    در جلسه رونمایی از ساختمان جدید و آزمایشگاه ایده‌پردازی شریف، علیرضا جعفر، مدیر مرکز کارآفرینی شریف گفت: «می‌خواهیم طراحی بلندنظرانه‌ای را داشته باشیم و بتوانیم در فضای رسانه‌ای نیز فعالیت کنیم. ما در مرکز کارآفرینی شاهد بوده‌ایم که بسیاری از ایده‌پردازان و کارآفرینان از دل اکوسیستم نوآوری آمده است و پروژه‌ای را رقم زده‌ایم.»

    طالبی، رئیس پارک علم و فناوری شریف با اشاره به اهمیت رسانه‌ها در پروژه‌های کارآفرینی اعلام کرد که این سازمان مدت زیادی است که فعالیت می‌کند ولی به‌دلیل آن‌که پروژه‌های به‌ثمر نشسته‌اش را رسانه‌ای نکرده، به یک بازوی رسانه‌ای برای انتشار اخبار رویدادها و فعالیت‌هایش نیاز داشته است و شبکه آفتاب با تفاهم‌نامه‌ای که شهریورماه سال جاری با این پارک علم و فناوری امضا کرده، قصد دارد این بخش را توسعه دهد. رئیس پارک علم و فناوری شریف بر این باور است که به دلیل نگاه فنی و عملیاتی شریفی‌ها، فراموش می‌کنند پروژه‌های به ثمر نشسته را رسانه‌ای کنند و بیشتر تمرکزشان روی تکمیل پروژه‌های پیشین و تبدیل ایده‌ها به دستاورد است.

    حبیبی‌نیا، مدیرعامل گروه شرکت‌های ارتباطی شبکه آفتاب نیز خاطرنشان کرد: «ما در شبکه آفتاب ۲۶ سال است که کارهای رسانه‌ای و تبلیغاتی انجام می‌دهیم، اما می‌خواستیم فعالیت‌هایمان را گسترش دهیم و هیچ‌وقت به اندازه حالا به کارهایی که انجام می‌دهیم افتخار نکرده‌ایم. از طرفی، رسانه، ارتباطات، دانشگاه و نوآوری در هم تنیده شد‌ه‌اند و برای آن‌که پیوندی میان دانشگاه، صنعت و کارآفرینی ایجاد کنیم، آمادگی خودمان را برای همکاری با مرکز نوآوری اعلام می‌کنیم.» مدیرعامل گروه شرکت‌های ارتباطی شبکه آفتاب توضیح داد که این شبکه می‌خواهد یک مرکز چند منظوره با بخش‌های آموزشی و استودیوهای تولید محتوا را در مرکز کارآفرینی شریف بنا کند.

    حسن حدادپور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شریف در این رونمایی عنوان کرد: «باید فضای کسب‌وکار و نوآوری با جریان‌سازی همراه شود و به دلیل جو ناامیدکننده‌ای که وجود دارد، چنین فضاهایی می‌توانند بذر امید را در دل جوانان بکارند. ما کار نوآورانه بسیاری را در شریف انجام می‌دهیم اما تاکنون زیرساخت‌های رسانه‌ای این مسئله را نداشتیم تا بتوانیم این امیدوارم این سرمایه‌گذاری اولیه باشد و بتوانیم ماحصل همکاری را با مرکز نوآوری شریف داشته باشیم.» در پایان این رویداد، یک یادبود از سمت مرکز کارآفرینی شریف به مدیرعامل شبکه آفتاب اهدا و سپس از ساختمان جدید این مرکز رونمایی شد.

    منبع: رونمایی از دفتر جدید مرکز کارآفرینی شریف

    ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
    [کل: 3 میانگین: 5]