دعوت مهم از تشکل‌ها برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
دعوت مهم از تشکل‌ها برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

یک عضو شورایعالی کار از تشکل‌های کارگری برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و دستمزد کارگران دعوت کرد.

به گزارش نبض بازار،عضو شورایعالی کار گفت: نمایندگان کارگری شورایعالی کار برای افزایش حقوق بازنشستگان و ترمیم  دستمزد تنها مانده اند.

این فعال کارگری با دعوت از تشکل های کترگری و بازنشستگی گفت: شورای عالی کار تنهاست باید همه تشکل‌های کارگری و بازنشستگی کمک کنند تا جامعه کارگری و بازنشستگان به اهدافشان برسند.

وی می گوید: نمایندگان به دلایلی درباره افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و دستمزد کارگران به سراغ وزیر کار نمی روند.

یک عضو شورای عالی کار گفت: برنامه هفتم توسعه، تغییر قانون کار و انتخابات مجلس سه موضوعی است که باید به آن به دقت پرداخته شود.

 آیت اسدی در جلسه مشترک با اعضای هیات اجرایی خانه کارگر استان و نمایندگان کارگران با بیان اینکه نامه اعضای کارگری شورای عالی کار برای تغییر دستمزد و افزایش حقوق بازنشستگان به مذاق وزیر کار خوش نیامد، گفت: سه عضو رسمی کارگری درخواست جلسه شورای عالی کار را کرده‌اند متاسفانه وزیر جلسه را برگزار نمی‌کند و ما موضوع را از طریق نمایندگان پیگیری کردیم که آن‌ها نیز به دلایلی پیگیری نمی‌کنند.

رییس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان ادامه داد: برای برنامه هفتم توسعه ما جلسات مختلفی را با نمایندگان موثر مجلس و کمیسیون تلفیق داشتیم و خوشبختانه خیلی از مسائل حل شد ولی احتمال دارد پیشنهادات دولت دوباره مطرح شود و حساسیت نمایندگان کارگری را می‌طلبد.

اسدی افزود: متاسفانه وزیر اعلام کرده بود که موضوع تغییر قانون کار و موضوع قراردادهای موقت در شورای عالی کار مطرح شده که چنین موضوعی صحت نداشت و هم اکنون ما هیچ اطلاعی از این موضوع نداریم.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]