طرح ساماندهی کارکنان دولت شامل این افراد می شود
طرح ساماندهی کارکنان دولت شامل این افراد می شود

سخنگوی کمیسیون اجتماعی آخرین وضعیت طرح ساماندهی کارکنان دولت و اینکه این طرح شامل چه کسانی می شود را تشریح کرد.

حسین گودرزی، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی  در گفتگو با نبض بازاراز رفع ایرادات  شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام  برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قرارداد کارمعین در طرح ساماندهی کارکنان دولت، خبر داد و گفت : ایراد این بود که  طبق سیاست های کلی دولت بزرگ نشود و چابک سازی صورت بگیرد وهمچنین بار مالی نداشته باشد، ما معتقدیم این طرح باعث بزرگ شدن دولت نمی شود.چون در حال حاضر این طرح موجود است.

وی افزود: ما در کمیسیون اجتماعی اعلام کردیم  این طرح برای کسانی  که تا سال ۱۴۰۱ بودند اجرا شود و همچنین با همین وضعیت فعلی تبدیل وضعیت شوند.

زمان نهایی تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت

وی زمان تصویب نهایی طرح ساماندهی کارکنان دولت را هفته آینده اعلام کرد و گفت: بلافاصله بعد از اتمام برنامه هفتم توسعه  جلسه ای را خواهیم داشت و مشکلات طرح ساماندهی را حل و فصل خواهیم کرد و  این جلسه هفته آینده خواهد بود.

گفتنی است موضوع ساماندهی استخدام کارکنان دولت از چندین سال قبل و از مجالس قبلی کلید خورد و در مجلس یازدهم کمیسیون اجتماعی برای نهایی کردن این طرح جلسات متعددی برگزار کرد.

کارگران و کارمندان حدود ۳ سال است که منتظر تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت برای حذف شرکت‌های پیمانکاری هستند و اکنون با نزدیک شدن به انتخابات مجلس امید دارند نمایندگان برای ثبت کارنامه‌ای مثبت از خود این طرح را تا پیش از پایان عمر مجلس نهایی کنند.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]