پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 21042
  • 29 آگوست 2023 - 14:11
  • 149 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت دلار امروز ۷ شهریور ۱۴۰۲ / ادامه افت لاک‌پشتی قیمت دلار

قیمت دلار امروز ۷ شهریور ۱۴۰۲ / ادامه افت لاک‌پشتی قیمت دلار
قیمت دلار امروز ۷ شهریور ۱۴۰۲ / ادامه افت لاک‌پشتی قیمت دلار

اکوایران: قیمت دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا با یک کاهش جزیی نسبت به روز گذشته در سطح ۴۱ هزار و ۲۸۸ تومان قرار گرفته است. قیمت سکه امامی نیز امروز نوسان قابل توجهی نداشته و در سطح ۲۷ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان قرار گرفته است.

به گزارش اکوایران، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز نسبت روز گذشته نوسان بیشتری داشته است.

قیمت دلار امروز، سه‌شنبه هفتم شهریور ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش نامحسوس دو تومانی نسبت به روز قبل در سطح ۴۱ هزار و ۲۸۸ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو امروز با افزایش جزیی ۴۲ تومانی نسبت به روز گذشته در سطح ۴۴ هزار و ۶۲۸ تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات  نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۴۲ تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز گذشته تغییر جزیی داشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۳۵ تومان، ۴۰ هزار و ۵۷۰ تومان و ۱۰ هزار و ۲۲۰ تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

قیمت انواع ارز در سایت کانون صرافان امروز با کاهش دلار و افزایش درهم و یورو همراه شده است.

قیمت دلار امروز ‌سه‌شنبه هفتم شهریور ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا حوالی ساعت ۱۲:۳۰) با کاهش دو تومانی نسبت به روز گذشته بطور میانگین ۴۱ هزار و ۲۸۷ تومان اعلام شده است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز امروز با افزایش ۴۲ تومانی نسبت به روز گذشته رقم میانگین ۴۴ هزار و ۶۲۷ تومان برای آن درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین معادل ۱۲ هزار و ۹۰۲ تومان اعلام شده که با افزایش ۷۸ تومانی همراه شده است.

این نرخ‌ها در حالی است که قیمت دلار در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری قرار دارد؛ قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا ۸ هزار تومانی در کف کانال ۴۹ هزار تومان قرار دارد.

قیمت سکه ، نیم سکه و ربع سکه

طبق اعلام کانون صرافان، قیمت انواع سکه امروز تقریبا بدون تغییر بوده است.

قیمت سکه امامی امروز همانند روز گذشته نوسان قابل توجهی نداشته و به طور میانگین رقم ۲۷ میلیون و ۸۶۱ هزار تومان برای آن درج شده است.

همچنین در سایت اتحادیه طلا، سکه امامی نیز در کانال ۲۷ میلیون تومانی قرار دارد و رقم ۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برای آن درج شده است.

قیمت نیم سکه نیز در صرافی‌های مجاز در سقف کانال ۱۴ میلیون تومان قرار دارد و رقم میانگین ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان را نشان می‌دهد که نسبت به روز گذشته حدود ۱۰ هزار تومان کاهش داشته است.

تا حوالی ظهر امروز ‌‌سه‌شنبه هفتم شهریور ۱۴۰۲ قیمت ربع سکه در کانون صرافان رقم میانگین ۹ میلیون و ۹۵۵ هزار تومان برای آن اعلام شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
در صندوق‌های طلا و‌ درآمد ثابت چه خبر است؟ 02 مه 2024

در صندوق‌های طلا و‌ درآمد ثابت چه خبر است؟

دلار و سکه از مقاومت عقب نشست/ یوروی بازار زیر ریت جهانی معامله شد/ درخواست اصلاح نرخ نیما از رهبری بحث داغ بازار شد/ فنی‌ها می‌گویند بازار در حال پیدا کردن نقطه تعادل هست/ در صندوق‌های طلا و‌ درآمد ثابت چه خبر است؟

رکورد سود خالص شرکت تتر در سه‌ماهه نخست ۲۰۲۴ 02 مه 2024

رکورد سود خالص شرکت تتر در سه‌ماهه نخست ۲۰۲۴

اکوایران: شرکت تتر اعلام کرده سود خالص این شرکت در سه‌ماهه نخست سال جاری میلادی به ۴/۵۲ میلیارد دلار رسیده که یک رکورد برای این شرکت محسوب می‌شود.

02 مه 2024

بده‌بستان صندوق‌های طلا و درآمد ثابت در روزهای اخیر

بازار ارز و سکه از مرزهای مقاومتی عقب نشستند و قیمت دلار، سکه، درهم و طلای آبشده به کانال پایین‌تر برگشتند.  تحرکاتی که در سمت صندوق‌های طلا و صندوق درآمد ثابت در حال رخ دادن هستند  هم این گزاره‌ را تقویت می‌کند که بازار تا هفته بعد جان افزایش ندارد. در طی سه روز گذشته […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.