خبر فوری برای معلمان/آموزش و پرورش برای کم نشدن رتبه بندی شرط گذاشت+جزئیات
خبر فوری برای معلمان/آموزش و پرورش برای کم نشدن رتبه بندی شرط گذاشت+جزئیات

وزارت آموزش و پرورش برای کم نکردن رتبه معلمان شرط گذاشته است.

به گزارش نبض بازار سید مجتبی هاشمی  شرط آموزش و پرورش برای کم نشدن درجه در رتبه بندی معلمان را اعلام کرد.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: فردی که رتبه ای را در فرآیند نظام رتبه بندی کسب کند باید در ادامه رتبه خود را حفظ کند تا در ارزیابی مراحل بعدی تنزل رتبه نداشته باشد لذا تلاش کند به رتبه بالاتر ارتقا یابد.

سید مجتبی هاشمی مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش، گفت: کار رتبه بندی معلمان به زودی به پایان می رسد و کلیه معوقات این طرح به حساب افراد واریز می شود.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش، ادامه داد: در بحث رتبه بندی معلمان جمع آوری و بارگذاری مدارک برای برخی مشمولین طرح چالش ایجاد کرده بود و اینکه این مدارک باید در سال های قبل تهیه می شد.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با تشریح راهکارهای تخصصی در امر نظارت و ارزیابی، اذعان کرد: در راستای تحقق سند تحول، برای اولین بار انتخاب و انتصاب مدیران مدارس را به عملکرد مدارس گره زدیم و نظارت و ارزیابی بر عملکرد مدیران باید هدفمند، متوازن، مستمر و …، باشد.

وی با مقایسه نحوه اعتراض داوطلبان ماده ۲۸ آزمون استخدامی آموزش و پرورش امسال با سال های گذشته، افزود: امسال با ایجاد سامانه ای ویژه اعتراضات، نظم خاصی به فرایند اعتراضات داده شد و این یک کار مدیریتی اثر گذار بود.

هاشمی تصریح کرد: ارزشیابان هر اداره معیار و شاخص آموزش و پرورش هستند لذا عوامل این حوزه باید با تحلیل مسائل، نهایت دقت را در پاسخگویی داشته باشند.

وی گفت: در انجام وظیفه، اهداف تعلیم و تربیت را مورد توجه قرار دهید و مدیریت خوب مسایل، نتایجی را به دنبال خواهد داشت که موجب رفع خستگی در فعالیت ها می شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]