سرگردانی مسافران هواپیمایی آتا در فرودگاه نجف
سرگردانی مسافران هواپیمایی آتا در فرودگاه نجف

مسافران پرواز ۶۶۳۶ هواپیمایی آتا از مبدا نجف به تهران در شب اربعین مجبور به تحمل ساعت‌ها انتظار در فرودگاه نجف برای بازگشت به تهران شدند.

به گزارش بازار، مسافر پرواز ۶۶۳۶ نجف-تهران هواپیمایی آتا که روز گذشته مجبور به تحمل ساعت‌ها تاخیر در فرودگاه نجف برای بازگشت به تهران شد، در تماس با خبرگزاری ایرنا گفت: از ساعت ۴ بعدظهر روز گذشته در فرودگاه نجف حاضر شدیم تا برای پرواز ساعت ۷ شب هواپیمایی آتا به مقصد تهران آماده باشیم اما این پرواز با تاخیر طولانی انجام شد و در مدت زمان تاخیر نماینده آتا در فرودگاه نجف حاضر نبود و پاسخی هم برای مسافران نداشتند.

وی با اعلام اینکه تا ساعت ۲۳ شب گذشته به وقت نجف حتی تلفن‌های شرکت آتا هم پاسخ مسافران را نداد، گفت: در شب اربعین مسافران خسته از پیاده روی اربعین در فرودگاه نجف سرگردان بودند و بدتر اینکه ۲ بار با وعده پرواز ما را سوار هواپیما کرده و مجدد پیاده کردند.

این مسافر می‌گوید: نهایتا بعد از ۲ بار مسافرگیری نافرجام، پرواز انجام و ساعت ۲ صبح در فرودگاه امام به زمین نشست اما مسافران تا ساعت‌ها به نشانه اعتراض از هواپیما پیاده نشدند و همچنان کسی پاسخگو نبود.

به گفته این مسافر بعد از مشارکت فرودگاه برای راضی شدن مسافران به خروج از هواپیما، در تماس یکی از مدیران هواپیمایی که نهایتا به امضای مدیرترمینال سلام فرودگاه امام رسید قرار بر آن شد تا کل مبلغ پرواز به حساب مسافران عودت داده شود و یک پرواز رفت و برگشت مشهد با اعتبار یکسال به مسافران داده خواهد شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]