خبر خوش به بازنشستگان/ بالاخره افزایش حقوق قطعی شد + جزئیات تکمیلی
خبر خوش به بازنشستگان/ بالاخره افزایش حقوق قطعی شد + جزئیات تکمیلی

باتوجه به ارزیابی‌های انجام شده اولین حقوق بازنشستگی به رقم ۱۶ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش نبض بازار، صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش ۱۶ میلیون تومانی حقوق بازنشستگان خبر داد. با توجه به روال هر سال حقوق بازنشستگان اوایل سال جدید کمی افزایش می یابد. حقوق بازنشستگان همانند سایر حقوق به صورت ماهانه پرداخت می شود. مجلس با افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۲ موافقت کرده است و طبق خبر های اخیر به دست آمده درباره حقوق بازنشستگان و میزان افزایش آن مشخص شده است. اخبار منتشر شده از کمیسیون تلفیق حاکی از آن است که حقوق بازنشستگان بالاخره امسال افزایش و همسان‌سازی اجرایی خواهد شد

از اوایل ماه آبان خبرهای مهمی درخصوص افزایش حقوق بازنشستگان به گوش می رسد. دولت قول داده است با اعمال قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان به گوش می رسد. مردم برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در چند ماه اخیر دست به اعتراض های متعددی زده اند.آخرین خبر از افزایش حقوق بازنشستگان را در ادامه مطلب دیجی سرگرمی بخوانید.

ارزیابی های جدید صندوق بازنشستگی کشوری در تابستان امسال نشان می دهد میانگین اولین حقوق بازنشستگی به رقم ۱۶ میلیون تومان رسیده است.

جدیدترین ارزیابی‌های صندوق بازنشستگی کشوری در تابستان امسال نشان می دهد، میانگین آخرین حقوق اشتغال بازنشستگان به ۱۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است یعنی اینکه اگر در گذشته برخی در حین بازنشستگی نگران دریافتی و مستمری خود بودند، اکنون این داده‌های آماری می گوید دریافتی آنان تا حدود زیادی جوابگوی هزینه های زندگی است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]