قیمت ماشین لباسشویی امروز ۳۰ آبان ۱۴۰۲ / لباسشویی ال جی بهتره یا سامسونگ؟
قیمت ماشین لباسشویی امروز ۳۰ آبان ۱۴۰۲ / لباسشویی ال جی بهتره یا سامسونگ؟

قیمت انواع ماشین لباسشویی ال جی و سامسونگ + جدول قیمت کامل (۳۰ آبان ۱۴۰۲)

به گزارش نبض بازار ، امروزه ماشین لباسشویی بعد از یخچال رایج‌ترین محصول موجود در آشپزخانه‌ها در سراسر منازل مسکونی دنیاست.

تمامی لباسشویی‌های سامسونگ و ال جی دارای برچسب انرژی هستند، به نحوی که فراتر از استاندارد‌های برچسب‌ها کاربردی میباشند. لباسشویی‌های این دو برند از تکنولوژی‌های به صرفه‌ای جهت صرفه جویی برخوردار هستند. امروزه مصرف انرژی به عنوان یک اولویت در لباسشویی‌ها شناخته شده است، برای تولید کننده‌ها نیز بهره وری از منابع آب و برق به عنوان نکته قابل توجه مورد تمرکز قرار گرفته است.

صرفه جویی در انرژی یعنی پر کردن آب به صورت اتوماتیک و استفاده از مواد شوینده به صرفه، که در لباسشویی‌هایی که توسط برند ال جی و سامسونگ تولید شده اند، مشاهده می‌گردد. ماشین لباسشویی درب از جلو سامسونگ میتواند در دما‌های پایین تا ۱۵ درجه سانتی‌گراد لباس‌های زیادی را شستشو دهد، که در مصرف انرژی فوق العاده صرفه جویی می‌نماید.

سامسونگ برای لباسشویی‌های خود از فناوری Eco Bubble پشتیبانی کرده تا حباب‌ها بتوانند مواد شوینده را فعال نمایند و به سرعت به سطح پارچه برساند، به همین خاطر در مصرف زمان بسیار کم تمیز خواهد شد.

ال‌جی هم برای جلوگیری از مصرف آب سیستم sense Clean را پشتیبانی کرده است، این سیستم با تشخیص میزان شستشو در لباسشویی سطح آب را تنظیم می‌نماید و از هدر رفتن آب جلوگیری می‌کند.

موتور به عنوان یکی از مهم‌ترین قطعات در ماشین لباسشویی سامسونگ و ال جی با افزایش طول عمر دستگاه، در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کند. این برند‌ها از آنجایی که از موتور‌های بدون تسمه استفاده می‌کنند؛ بنابراین قطعات کمتر، ایجاد صدای کمتر، مصرف انرژی کمتر و در نتیجه افزایش طول عمر را به دنبال دارند.

ال جی در ماشین لباسشویی‌های خود از سیستم Steam direct drive پشتیبانی کرده تا ۲۱ درصد در مصرف آب و برق صرفه جویی کند.

در حالی سامسونگ در هر دو شست و شو تا ۵۰ لیتر آب مصرف می‌کند که ال جی عملکرد بهتری دارد. ولی باز سامسونگ همانند ال جی دارای برچسب Energy star می‌باشد که دلیل بر ثابت کردن مصرف کم ماشین لباسشویی سامسونگ است.

اکنون از نظر قیمت می‌توانیم بگوییم که برند‌های ال جی و سامسونگ از نظر قیمت با یکدیگر تقریباً مساوی هستند، ولی در لباسشویی‌های سامسونگ ممکن است شاهد قیمت‌های بالاتری باشیم. دلیل افزایش قیمت آن‌ها این است که در داخل کشور تعداد خریداران بیشتری دارد، بنابراین قیمت را بالا برده اند. ولی به صورت کلی می‌توان بگوییم که سطح قیمت آن‌ها چندان متفاوت نیست و، چون هر دو به جز برند‌های خارجی می‌باشند به همین خاطر با نوسانات بازار قیمت آن‌ها تغییر خواهد کرد.

قیمت انواع ماشین لباسشویی ال جی و سامسونگ

برند مدل ظرفیت / کیلوگرم قیمت / تومان
سامسونگ  WW۹۰T۴۵۴۰AE ۹ ۲۸,۷۰۰,۰۰۰
 WW۹۰TA۰۴۶AX۱ ۹ ۳۳,۴۰۰,۰۰۰
 WW۷۰TA۰۴۶A ۷ ۲۲,۱۰۰,۰۰۰
ال جی LG FH۲J۳QDNP۰ ۷ ۳۴,۴۰۰,۰۰۰
 WM-G۱۰۵ ۱۰ ۲۲۵,۰۰۰,۰۰۰
 WM-L۱۰۵۵-C ۷ ۶۶,۰۰۰,۰۰۰

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]