چرا ضد آفتاب اوریفلیم خوبه؟
چرا ضد آفتاب اوریفلیم خوبه؟

به دنبال خرید بهترین ضد آفتاب هستید و در این بین بارها با نام اورفلیم بر خورده اید؟ در این مقاله تصمیم داریم تا شما را با نقاط تمایز ضد آفتاب اوریفلیم که آن را محبوب و پرطرفدار ساخته، آشنا کنیم.

چرا ضد آفتاب اوریف لیم؟

زمانی که تصمیم به خرید ضد آفتاب می گیرید، با ده ها نام تجاری مختلف روبرو می شوید. یکی از همین نام ها، اوریفلیم است. ضد آفتاب های اوریف لیم به واسطه بهره مندی از چند ویژگی شاخص، بر سر زبان ها افتاده و محبوب گشته اند. از جمله :

۱٫ضد آفتاب های اوریف لیم دارای یک فرمولاسیون خاص و منحصربفرد

مهم ترین کارکرد ضد آفتاب ها، محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید است. افرادی که ساعت های متمادی در کوچه و خیابان به کار و فعالیت می پردازند نیاز به یک محصول تخصصی با فرمولاسیون ویژه دارند. اورفلیم، یک برند سوئدی موفق و پرآوازه، با در نظر داشتن نیاز پوستی این دسته از افراد، یک ساختار خاص و متمایز ایجاد کرده است. این برند برای افرادی که نیاز کمتری به محافظت در برابر نور خورشید دارند نیز یک محصول مجزا و متمایز تولید کرده است.

در فرمولاسیون خاص محصولات اورفلیم از تمام مواد مغذی پوست که به محافظت بیشتر از پوست صورت کمک می کند، استفاده شده است. موادی که مانند یک جداره محکم، از پوست حساس صورت و بدن محافظت می کنند. با مصرف مستمر و منظم این نوع کرم، دیگر دغدغه ای از بابت جذب اشعه های مضر خورشید از طریق پوست صورت یا بدن، نخواهید داشت.

۲٫پوشش تمام تیپ های پوستی در ضد آفتاب های اوریفلیم

اوریفلیم از جمله برندهای دغدغه مند است که به رفع نیاز کلیه مشتری های خود اهمیت می دهد. به همین خاطر است که انواع ضد آفتاب مخصوص پوست چرب، خشک و مختلط را به لیست محصولات خود اضافه کرده است. این مهم ترین دلیلی ست که ضد آفتاب اوریفلیم را در بازار فروش، محبوب ساخته است. جالب است بدانید که فرمولاسیون خاص هر یک از این ضد آفتاب ها، با دیگری کاملاً متفاوت است.

در ضد آفتاب مخصوص پوست چرب، جلوگیری از تشدید عارضه های پوستی همچون جوش و آکنه مورد توجه قرار دارد. در صورتی که در ضد آفتاب مخصوص پوست خشک، از مقدار معینی از چربی به منظور افزایش رطوبت پوست و رفع مشکل دهیدراته بودن آن استفاده شده است.

در کنار تمام این ها، با انتخاب اورفلیم می توان از انواع ضد آفتاب های رنگی و بدون رنگ استفاده کرد. ضد آفتاب رنگی اوریفلیم می تواند جایگزین مناسبی برای کرم پودر باشد. نمونه بدون رنگ نیز می تواند گزینه مناسبی برای زیرسازی صورت به حساب بیاید. همانطور که می بینید تنوع قابل توجهی در میان ضد آفتاب های اوریفلیم وجود دارد که انتخاب و خرید را برای شما ساده تر می سازد.

ضد آفتاب-2

۳٫طراحی و ساخت توسط یک برند اروپایی

شاید ندانید اما اوریف لیم در واقع یک برند سوئدی است که در کشور ایران، چندین نماینده معتبر دارد. محصولات این برند مستقیماً از کشور سوئد وارد ایران می شوند. برای افرادی که تصمیم به استفاده از یک برند اروپایی و با کیفیت دارند، خرید از اوریفلیم بهترین گزینه است. می توان با انتخاب این برند، از یک محصول حرفه ای و تخصصی استفاده نمود و از اثرات معجزه بخش آن در سلامت پوست صورت و بدن، بهره مند شد.

۴٫قیمت مناسب و مقرون به صرفه در محصولات اوریفلیم

با وجود اینکه اوریفلیم یک برند اروپایی محبوب و پر طرفدار است، اما محصولات خود را با بهترین قیمت عرضه می کند. سیستم قیمت گذاری در این برند معتبر، بسیار منصفانه است. اوریفلیم با در نظر داشتن کیفیت ساخت محصول، مواد به کار رفته در آن و همچنین حجم محصول، قیمت کرم ضد آفتاب را تعیین می کند. با کمی مقایسه متوجه می شوید که قیمت کرم ضد آفتاب اوریفلیم در مقایسه با ساختار تخصصی و حرفه ای آن، بسیار مقرون به صرفه و منطقی است.

۵٫بهبود سلامت پوست با ضد آفتاب اوریفلیم

شاید ندانید اما برند اوریفلیم در طراحی و ساخت انواع ضد آفتاب، بهبود سلامت پوست را در اولویت قرار می دهد. محصولات این برند نامی می توانند با فرمولاسیون خاص خود در افزایش شادابی پوست، جلوگیری از تشکیل چین و چروک، افتادگی پوست و … موثر عمل کنند. این یعنی با اضافه کردن ضد آفتاب اوریفلیم به روتین روزانه خود می توانید از معجزات این محصول تخصصی در بهبود کیفیت پوست، استفاده نمود.

۶٫ضد آفتاب اوریفلیم دارای بافت سبک و جاذب

از دیگر مشخصات کرم های ضد آفتاب اوریفلیم، بهره مندی آنان از بافت سبک و جاذب است. همه ما می دانیم که مصرف کرم های سنگین و غلیظ، تا چه حد سلامت پوست را به خطر می اندازد. این نوع کرم ها می تواند منجر به بسته شدن منافذ پوست، تشکیل جوش و آکنه شود. اما بافت کرم های اورفلیم بسیار سبک است. بلافاصله پس از استفاده از ضد آفتاب متوجه جذب سریع آن توسط پوست می شوید. همین ویژگی مثبت، کرم را در جلوگیری از تشکیل جوش موفق ساخته است. با وجود سبک و لطیف بودن، کرم اوریفلیم در برابر رطوبت و آب نیز مقاومت بالایی دارد. این یکی دیگر از دلایل محبوبیت کرم های اوریفلیم است.

نتیجه گیری

ضد آفتاب های اوریفلیم به واسطه بهره مندی از فرمولاسیون خاص، ساختاری سبک و جاذب، قیمت مناسب و قدرت بالا در محافظت از پوست، محبوب و پرطرفدار گشته اند. شما با هر نوع تیپ پوستی، می توانید به خانواده بزرگ اوریفلیم بپیوندید. چرا که اوریفلیم برای تیپ های پوستی مختلف، ضد آفتاب های متنوعی عرضه داشته است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]