لیفت صورت با نخ
لیفت صورت با نخ
برای داشتن پوستی جوان و جذاب می توان با روش های به روز از پیری پوست و ایجاد چین و چروک در آن جلوگیری کرد یکی از این روش های موثر لیفت با نخ است. در این مقاله به بررسی روش لیفت با نخ مزایا و معایب و روش انجام آن می پردازیم.

اغلب ما دوست داریم همواره جوان و جذاب بمانیم. اما گذشت زمان باعث کاهش تولید کلاژن پوستی و افتادگی در صورت می شود که اگر به موقعه به پوست صورت رسیدگی نکنیم این افتادگی ها منجر به چین و چروک می شود. در دنیای پویای زیبایی، لیفت با نخ به ما این شانس را می‌دهد که با یک روش ساده و سریع، به طور طبیعی و بدون جراحی، جوانی و زیبایی خود را تمدید کنیم. در این روش نخ‌های جوانساز  با هنرمندی زیر پوست چیده می شوند، و همچون نقشه‌ای نازک از امید و تازگی است که بر روی صورت مان ترسیم می‌شود.

در این روش، از نخ های بخیه موقت جهت ایجاد لیفت ظریف ولی قابل مشاهده در پوست استفاده می‌گردد. لیفت صورت با نخ معمولاً در مطب پزشک انجام می شود و نیازی به بیهوشی عمومی ندارد و به همین دلیل بسیار رایج و پرطرفدار می‌باشد. از این روش زیبایی و کاربردی می‌شود برای قسمت‌های گوناگون صورت استفاده کرد.

لیفت صورت با نخ یکی از روش‌های زیبایی است که از نخ برای کشیدگی پوست استفاده می گردد. این روش، کم تهاجمی بوده و نخ‌های استفاده شده قابل جذب هستند. این روش یک جایگزین غیر تهاجمی برای جراحی لیفت صورت است و می تواند برای درمان افتادگی پوست، چین و چروک و سایر علائم پیری استفاده شود.

مزایای لیفت صورت با نخ

لیفت با نخ در مقابل دیگر روش‌های لیفت، دارای مزایایی است که در زیر به آن‌ها به صورت مختصر اشاره می‌کنیم:

۱-نتایج طبیعی

از مهم ترین فایده‌‌ لیفت صورت با نخ، نتایج طبیعی آن است. در بسیاری از روش های لیفت، پوست صورت کشیده می‌شود. به شکلی که انحنای طبیعی آن از بین می‌رود و حجم نواحی کار شده نیز کم می‌شود. اما در این روش افتادگی صورت با ظرافت و به روشی طبیعی برطرف می شود.

۲-ریکاوری سریع

در این روش نیاز به مراقبت ویژه پس از عمل نمی‌باشد. کسی که این مدل لیفت را انجام داده، غیر از ورزش و فعالیت های شدید، می‌تواند به کارهای دیگر روزانه‌ خود به آسانی بپردازد.

۳-دوران نقاهت کوتاه

یکی از مهم ترین مزایای این لیفتینگ کوتاه بودن دوره نقاهت آن است. زیرا این مدل لیفت بدون نیاز به بیهوشی و فقط به وسیله بی حسی موضعی انجام می شود. به این دلیل بیمار نیاز به ریکاوری بعد از عمل و نیز مراقبت ویژه ندارد. تنها ممکن است صورت فرد دچار قرمزی و تورمی خفیف شود که آن هم در عرض چند ساعت و با عدم نیاز به مسکن قوی رفع می‌گردد.

ویدیو روش انجام لیفت صورت با نخ را اینجا ببینید

مزایای لیفت صورت با نخ

۴-هزینه مناسب

هزینه‌ لیفت با نخ کمتر از هزینه‎‌ جراحی لیفت است، زیرا در جراحی لیفت از عواملی چون بیهوشی عمومی، تیم کامل جراحی، اتاق عمل بیمارستانی و بستری استفاده می‌شود که همه‌ این عوامل علت افزایش هزینه‌ جراحی لیفت می‌گردد. حال آن که لیفت با نخ این هزینه‌ها را در بر ندارد. 

۵-تحریک کلاژن سازی

 نخ‌های کار شده در زیر پوست غیر از این که پوست را خوش حالت و سفت می‌کنند، از فرآیند پیری پوست جلوگیری کرده و با آن مبارزه نیز می‌کنند. این بخیه ها با تحریک پوست، کاری می کنند که بدن در نزدیکی مناطق درمان شده، تحریک و فعالسازی فیبروبلاست و کلاژن را انجام دهد که به آن «فرآیند ترمیمی» می گویند. 

کلاژن با کمک فاکتورهای رشد نیز تاثیر زیادی بر بهبود وضعیت پوست، استحکام، ترمیم زخم، حجیم و لطیف نگه داشتن پوست دارد. تولید کلاژن ها، باعث ایجاد زیبایی و نیز جوانسازی پوست می‌گردد.

۶-از بین بردن چین و چروک

چین و چروک صورت به طور معمول در اثر پیری و از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست به وجود می‌آید. در لیفتینگ صورت با نخ با کشیدن پوست به طرف بالا و عقب، چین و چروک‌ها از بین رفته و پوست صاف و یکدست می‌شود.

۷-بهبود بافت و ظاهر پوست

با افزایش سن، قدرت پوست نیز کمتر شده و پوست دیگر نمی‌تواند بافت زیرین خودش را نگه دارد. در نتیجه در اثر نیروی جاذبه پوست و همچنین بافت زیرین آن به طرف پایین کشیده می‌شود. لیفت صورت با نخ روند بهبود بافت‌‌های صورت و جوانسازی را سرعت بخشیده و فاکتورهای لازم برای بهبود پوست و ترمیم آن را فراهم می‌سازد.

۸-نتایج طولانی مدت

از دلایل اینکه این روش بسیار پیشرفته، طرفداران زیادی در کل جهان دارد این است که میزان ماندگاری لیفت با نخ به صورت معمول بین یکسال تا پنج سال طول می‌کشد. البته این ماندگاری بستگی به شرایط می تواند کمتر و یا بیشتر باشد. جهت افزایش ماندگاری و نیز برای به دست آوردن بهترین نتایج، باید دستورالعمل‌های مراقبت قبل و بعد لیفتینگ صورت با نخ را به خوبی انجام دهید.

لیفت صورت با نخ چگونه است؟

  • ابتدا بخش هایی از صورت که قرار است لیفت شود با بی حسی موضعی ضعیف، بی حس می‌شود.
  •  سپس نخ‌ لیفت به وسیله سوزنی بسیار باریک به صورت قلاب در بافت داخلی و لایه زیرین پوست قرار گرفته و آن را  به طرف بالا می کشد. 
  • پس از اینکه فرد متخصص، نخ لیفت را در جای مناسب قرار داد، به آهستگی بافت پوست را جابجا می‌کند تا شکل مطلوبی در بافت ایجاد‌گردد.
  • مهم ترین بخش لیفتینگ صورت با نخ، قرار دادن نخ‌ها در محل تعیین شده است. این روش برای مراجعه کننده و پزشک مجرب کاملاً آسان و بدون ریسک است. به صورت کلی، لیفت صورت با نخ در مطب جراح و در محیط استریل به طور سرپایی انجام می‌شود.
  • نخ‌هایی به کار برده شده برای لیفت، نخ های قابل جذب بوده و نیز دارای خارهایی در جهت‌های مختلف هستند. در طول زمان، نخ‌های لیفت، جذب پوست شده و بافت ترمیمی یا فیبروز باعث می‌شود تاثیر در روش لیفت صورت با نخ بیشتر گردد.

نواحی لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ که به عنوان “لیفت صورت بدون جراحی” نیز شناخته می‌شود، روشی برای جوانسازی بخش های مختلف صورت است که به علت اثربخشی و ماهیت غیر تهاجمی آن به روش درمانی محبوب تبدیل شده است. اگر هر قسمت از صورت شما کمی افتادگی دارد و شما مایلید پوست آن قسمت ظاهری کشیده‌تر داشته باشد،‌ با این روش درمان شما از تمام مزایای لیفت صورت بدون خطرات و عوارض جراحی بهره مند می شوید.

برای داشتن صورتی زیبا و بی عیب نقص همین حالا اقدام کنید.

نواحی لیفت صورت با نخ

کاندیدای مناسب لیفت صورت با نخ چه کسانی هستند؟

لیفت صورت با نخ برای افراد زیر مناسب است:

  • افرادی که پوستی شل و افتاده دارند
  • افرادی که چین و چروک و خطوط ریز دارند
  • افرادی که می خواهند ظاهری جوان تر و شاداب تر داشته باشند

لیفت صورت با نخ برای افراد زیر مناسب نیست:

  • افرادی که دارای عفونت فعال هستند
  • افرادی که دارای بیماری زمینه ای هستند که ممکن است با جراحی تداخل داشته باشد
  • افرادی که انتظارات غیر واقع بینانه ای از این روش دارند
لیفت ابرو با نخ

پروسه بهبودی پس از لیفت ابرو با نخ در مقایسه با سایر روش‌ها ساده‌تر است. لیفت ابرو با نخ را می‌توان به جای بیهوشی عمومی، با بی حسی موضعی انجام داد، این یعنی بیمار درست پس از عمل می‌تواند رانندگی کرده و با عدم نیاز به کسی، از خود مراقبت کند.

عملکرد انجام لیفت ابرو با نخ به این صورت است که ابتدا از شما خواسته می‌شود به پشت دراز بکشید، به طوری که صورت شما رو به بالا قرار بگیرد. سپس متخصص زیبایی پوست آن ناحیه که باید درمان شود را علامت گذاری کرده و آن را بی حس می‌کند تا در مدت انجام درمان هیچ ناراحتی و دردی را حس نکنید. 

سپس در مرحله بعد، او به وسیله یک سوزن یا کانولای تیز یا کند، نخ مخصوص لیفت را وارد لایه‌های پوست اطراف ابرو می‌کند. بعد از اینکه نخ‌ها در جای مناسبی قرار گرفتند و ثابت شدند، بالا کشیده می‌شوند و همراه خود، ابروها را نیز بالا برده و پوست را سفت می کنند. بعد، سوزن یا کانولا خارج شده و نخ‌های اضافی بریده می‌شوند. 

لیفت بینی با نخ

لیفت بینی روشی برای زیبایی و داشتن بینی خوش فرم است. سالها قبل، زمانی که افراد در مورد جراحی بینی یا زیبایی بینی صحبت می کردند، به طور معمول رینوپلاستی به شکل سنتی به ذهن خطور می کرد. این روش شامل جراحی جهت اصلاح و بازسازی بینی بود. ولی طی این سال های اخیر و با توجه به پیشرفت تکنولوژی پزشکی، برخی از زیبای های بینی نیازی به انجام عمل جراحی ندارند.

لیفت بینی با نخ

اصلاح فرم بینی و همچنین کوچک کردن آن نیز از دیگر کاربردهای لیفت صورت با نخ است. نحوه عملکرد این روش این است که به وسیله قرار دادن نخ بر روی استخوان بینی، نوک بینی به سمت بالا کشیده شده و در نتیجه بینی لیفت می گردد. همچنین در عمل لیفت بینی با نخ ، از بخیه می توان جهت جمع تر کردن پره های بینی و در نهایت کوچکتر کردن آن استفاده کرد. البته درمان با قرار دادن کانول خفیف برای کسانی که خواستار رفع افتادگی می‌باشند، طرح ریزی و انجام می شود

لیفت غبغب با نخ

در روش لیفت غبغب با نخ، از داخل پوست در مکان های متعدد در خط فک و در اطراف گونه نخ هایی مانند نخ بخیه که دارای خارهای ریز میکروسکوپی هستند، عبور داده می شوند. با کشیدن این نخ ها به سمت بالا و عقب و محکم کردن آنها در محل، پوست آویزان شده به سمت بالا کشیده می شود و غبغب تغییر موقعیت داده و نیز خط فک مشخص تر و تیزتر دیده می شود.

لیفت صورت با نخ در کلینیک زیبایی موتاکس

کلینیک زیبایی موتاکس از معتبرترین و بهترین کلینیک‌ های زیبایی است که با مجوز رسمی از وزارت بهداشت، در زمینه پوست و مو به طور تخصصی فعالیت می کند. این کلینیک با استفاده از مجهزترین و پیشرفته ترین امکانات و نیز تحت نظارت تیم پزشکی با تجربه و متخصص، عمل لیفت صورت با نخ و همچنین انواع خدمات درمانی و زیبایی را نیز به مشتریان خود ارائه می‌ دهد.

اگر شما از متقاضیان لیفت صورت با نخ هستید و در جستجوی مرکزی معتبر جهت انجام این کار با هزینه مناسب می باشید، ما به شما کلینیک زیبایی موتاکس را معرفی می کنیم. شما می توانید جهت دریافت مشاوره و راهنمایی کارشناسان مربوطه این مجموعه و ثبت سفارش خود، به تماس با این مرکز اقدام کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]