به گزارش اقتصاد آنلاین، همراه مکانیک نوشت: به‌تازگی اسامی دقیق خودروها و همچنین عرضه‌کنندگان آن‌ها مشخص شده است. مطابق انتظار ۸ خودرو از سوی ۴ عرضه کننده در قالب این طرح برای فروش در نظر گرفته شده‌اند. در جدول زیر می‌توانید اسامی خودروها و عرضه‌کنندگان را مشاهده کنید. نام عرضه کننده نام خودرو وارداتی شرکت […]

به گزارش اقتصاد آنلاین، همراه مکانیک نوشت: به‌تازگی اسامی دقیق خودروها و همچنین عرضه‌کنندگان آن‌ها مشخص شده است. مطابق انتظار ۸ خودرو از سوی ۴ عرضه کننده در قالب این طرح برای فروش در نظر گرفته شده‌اند. در جدول زیر می‌توانید اسامی خودروها و عرضه‌کنندگان را مشاهده کنید.

نام عرضه کننده

نام خودرو وارداتی

شرکت KTL

هیوندای کرنا

هیوندای النترا

هیوندای کنا

هیوندای توسان

کوشا خودرو

کیا سلتوس

سایپا

چانگان CS۳۵ پلاس

چانگاه CS۵۵ پلاس

پارسیان موتور

فیات ۵۰۰

نکته قابل توجه مشاهده اولین ماشین اروپایی در بین خودروهای وارداتی است که در هفته آینده عرضه می‌شوند. اروپایی‌ها مدت‌ها بود که از بازار خودرو ایران خارج شده بودند. فیات ۵۰۰ اولین خودرویی است که بعد از سال‌ها بار دیگر پای اروپایی‌ها را به بازار کشور باز می‌کند.

قیمت دقیق عرضه خودروهای وارداتی مشخص نشده است. ضمن اینکه طبق اعلام مهدی ضیغمی، برخی از خودروها با قیمت غیرقطعی به‌فروش می‌رسند. گمانه‌زنی‌ها مبنی بر آن است که این ۸ خودرو در بازه قیمت ۱.۲۵ تا ۲.۵ میلیارد تومان به‌فروش خواهند رسید. چانگاه CS۳۵ پلاس ارزان‌ترین خودرویی خواهد بود که در سامانه به فروش می‌رسد. باید منتظر ماند و دید که پس از آغاز به کار سامانه فروش خودروهای وارداتی، چه میزان استقبال از سوی مشتریان صورت خواهد گرفت.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]