پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 49095
  • 13 دسامبر 2023 - 0:12
  • 94 بازدید
  • ۰ دیدگاه

پژو ۲۰۶ بیشترین کاهش ایران‌خودرویی‌ها را رقم زد+ جدول قیمت

پژو ۲۰۶ بیشترین کاهش ایران‌خودرویی‌ها را رقم زد+ جدول قیمت
پژو ۲۰۶ بیشترین کاهش ایران‌خودرویی‌ها را رقم زد+ جدول قیمت

اکوایران: بازار خودرو امروز کمی آرام گرفت و در این شرایط پرطرفدارهای ایران خودرو به کاهش ۳ تا ۴ میلیون تومان بسنده کردند.

به گزارش اکوایران، انتشار خبر تداوم واردات خودرو و باز شدن سامانه یکپارچه خودروهای داخلی دو دلیلی است که می‌توان ادامه روند کاهش و ثبات در بازار را به آن نسبت داد.

طی روزهای اخیر زمزمه‌هایی در خصوص توقف روند واردات خودرو در بازار منتشر شد و این امر نگرانی‌های در بازار خودروهای داخلی به خصوص مونتاژی به وجود آورد. اخباری که می‌توان گفت امروز و با اعلام خبری از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر ادامه واردات خودرو تا رفع ناترازی بازار کمی گمرنگ شد و این امر کاهش اندک قیمت در بازار را به همراه داشت. عباس علی آبادی امروز همچنین اعلام کرد، وزارت صنعت برنامه‌های مختلفی برای رفع ناترازی در صنعت خودرو برنامه ریزی کرده که از‌ آن جمله می توان به وضع تعرفه‌ها اشاره کرد. اظهارنظرهای مطرح شده از سوی وزیر صمت موجب تا شد بازار خودرو به شکل انتظاری خود ادامه دهد و با این شرایط شاهد افت برخی از خودروها و تثبت قیمت برخی دیگر باشیم.

فعالان بازار خودرو به این نکته نیز اشاره می‌کنند که اثر باز شدن سامانه یکپارچه خودروهای داخلی امروز کمی کمرنگ شد و این امر موجب شد تا پرطرفدارهای ایران خودرو با کاهشی اندک راهی بازار شوند.

براساس ارزیابی‌ بازار در میان پرطرفدارهای ایران خودرو بیشترین کاهش قیمت امروز به  «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» رسید و این خودرو کاهشی ۴ میلیون تومانی را تجربه کرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتوماتV2»، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس ارزیابی بازار امروز «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» امروز در بازار ۴۸۰ میلیون تومان قیمت خورد و کاهش ۴ میلیون تومانی در بازار داشت. اما «هایما S8 پلاس» امروز در بازار تغییر قیمت نداشت و یک میلیارد و ۶۸۵ میلیون تومانی ماند. ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تارا اتوماتV2» هم در بازار ۷۵۷ میلیون تومان قیمت خورد و کاهش ۳ میلیونی را ثبت کرد.

در میان خانواده امروز  «دنا پلاس ۶ دنده توربو» امروز ۷۴۱ میلیون تومان قیمت خورد و کاهشی ۳ میلیونی داشت، اما «دنا پلاس توربو اتومات» بدون تغییر۸۰۰ میلیون تومانی باقی ماند.

از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «۲۰۷ دنده‌ای» هم ۶۱۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

جدول ایران خودرو

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
بیشترین افت قیمت در روز کاهشی به کدام خودرو رسید؟  + جدول 08 مه 2024

بیشترین افت قیمت در روز کاهشی به کدام خودرو رسید؟ + جدول

اکوایران: بررسی بازار خودرو نشان می‌دهد امروز پرطرفدارهای داخلی روند آرامی را پشت سرگذاشتند. اکثر پرطرفدارهای داخلی روز باثبات، البته کمی کاهشی داشتند.

بازار خودرو با اتفاقی عجیب روبرو شد / احتمال پاکسازی بازار از این محصول محبوب 08 مه 2024

بازار خودرو با اتفاقی عجیب روبرو شد / احتمال پاکسازی بازار از این محصول محبوب

اکو ایران : سازمان ملی استاندارد جلوی شماره گذاری محصول یک خودروساز خصوصی را گرفت.

افزایش ۱۵ میلیونی دو محصول ایران خودرو در روز کاهشی دلار + جدول قیمت 07 مه 2024

افزایش ۱۵ میلیونی دو محصول ایران خودرو در روز کاهشی دلار + جدول قیمت

اکوایران: بازار پرطرفدارهای داخلی امروز خلاف جهت نرخ دلار حرکت کردند و شکل افزایشی به خود گرفتند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.