به گزارش اقتصادآنلاین، میدل ایست نیوز نوشت: آنتونی بلینکن، وزیر خارجه امریکا ۵ هدف سفر جو بایدن، رئیس جمهور امریکا به اسرائیل را، که فردا چهارشنبه انجام می شود، اعلام کرد. بلینکن در مصاحبه ای مطبوعاتی گفت: بایدن برای سفر به اسرائیل ۵ هدف دارد. نخستین آنها این است وی در این سفر بار دیگر […]

به گزارش اقتصادآنلاین، میدل ایست نیوز نوشت: آنتونی بلینکن، وزیر خارجه امریکا ۵ هدف سفر جو بایدن، رئیس جمهور امریکا به اسرائیل را، که فردا چهارشنبه انجام می شود، اعلام کرد.

بلینکن در مصاحبه ای مطبوعاتی گفت: بایدن برای سفر به اسرائیل ۵ هدف دارد. نخستین آنها این است وی در این سفر بار دیگر بر همبستگی امریکا با اسرائیل و تعهد قاطع به امنیت آن تاکید خواهد کرد. بایدن روشن خواهد کرد که اسرائیل حق دارد و باید از مردم خود دفاع کند و در جریان نیازهای اسرائیل برای دفاع از خود قرار خواهد گرفت.

وی افزود: هدف دوم سفر بایدن تاکید بر پیام روشن امریکا به تمام طرف های حکومتی و غیر حکومتی است که از این بحران برای تهاجم به اسرائیل بهره برداری می کنند؛ اینکه نباید چنین تهاجمی صورت بگیرد.

وزیر خارجه آمریکا ادامه داد: سومین هدف رئیس جمهور امریکا در این سفر هماهنگی نزدیک با شرکای اسرائیلی برای تضمین آزادی اسرایی است که در دست حماس هستند.

بلینکن اضافه کرد: هدف چهارم بایدن از این سفر دریافت خلاصه جامعی از اهداف اسرائیل و استراتژی آن در جنگ است .

وی تاکید کرد: هدف پنجم اطلاع از نحوه مدیریت عملیات های اسرائیل به گونه ای است که تلفات در غیرنظامیان را کاهش دهد و امکان ورود کمک های بشردوستانه به غزه را به گونه ای که حماس از آن بهره نبرد بررسی کند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]