به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت مسکن در تهران ۰٫۶درصد کاهش یافت؛ این آماری است که توسط وزارت راه و شهرسازی آن هم پس از ماه‌ها منتشر شده است. براساس این گزارش، قیمت مسکن در تهران در برخی مناطق افزایشی و در دیگر مناطق کاهشی بوده است و به طور کل، قیمت مسکن در شهر تهران […]

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت مسکن در تهران ۰٫۶درصد کاهش یافت؛ این آماری است که توسط وزارت راه و شهرسازی آن هم پس از ماه‌ها منتشر شده است. براساس این گزارش، قیمت مسکن در تهران در برخی مناطق افزایشی و در دیگر مناطق کاهشی بوده است و به طور کل، قیمت مسکن در شهر تهران ۰٫۶درصد کاهش یافته است.

براین اساس، قیمت مسکن در منطقه یک، چهار، شش، هفت، یازده، دوازده، چهارده، پانزده، شانزده، هفده، نوزده، بیست و بیست و یک افزایشی و در دیگر مناطق کاهشی بوده است.

بیشترین افزایش قیمت مسکن در مناطق ۱۱ و ۱۲ رخ داده و این مناطق افزایشی ۹درصدی را ثبت کردند. همچنین منطقه ۲۲ نیز با ثبت کاهش قیمت ۲۲درصدی، رکورددار کاهش قیمت مسکن در شهریور ماه بوده است.

قیمت مسکن در تهران کاهش یافت؟ / بیشترین کاهش قیمت مسکن در کدام مناطق اتفاق افتاد؟

البته نکته قابل توجه در این گزارش این است که همچنان قیمت مسکن در تهران اعلام نشده و به انتشار درصد میزان و افزایش قیمت‌ها بسنده شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]