مهاجم تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: امسال در گل زدن بدشانس بودم، ولی امیدوارم در بازی‌های باقیمانده تعداد گل‌هایم را افزایش دهم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم؛  عیسی مرادی  درباره برتری ۲ بر صفر تیمش برابر ذوب‌آهن در اصفهان گفت: بازی برای هر دو تیم سخت و پرفشار بود و ذوبی‌ها قصد داشتند در خانه سه امتیاز را بگیرند. آنها موقعیت‌های خوبی داشتند و هر دو تیم شرایط برد در این بازی را داشتند، ولی تیم ما از موقعیت‌ها بهتر استفاده کرد و در اصفهان سه امتیازی شیرین گرفتیم.
وی در واکنش به اینکه برخی معتقدند جدایی اعرابی و رحمان جعفری باعث اُفت نتایج شمس آذر شد، خاطر نشان کرد: فکر نمی‌کنم رفتن دو بازیکن در نتایج تیم ما تأثیر منفی گذاشته باشد. ما به تراکتور و نساجی باختیم، ولی حق‌مان باخت نبود و می‌توانستیم از این دو بازی مساوی بگیریم. الان هم در فرم خوبی هستیم و تلاش می‌کنیم در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیریم. من در اول فصل هم گفتم که تیم خوبی داریم و تمام هدف‌مان این است که در نیمه بالای جدول قرار بگیریم.
مهاجم تیم فوتبال شمس آذر قزوین که در این فصل فقط سه گل برای تیمش به ثمر رسانده است، در این مورد اظهار داشت: زدن سه گل برای من آمار چندان خوبی نیست، ولی امسال در گلزنی خیلی بدشانس بودم و چند بار توپ‌هایم به تیر دروازه خورد. با این حال تلاش می‌کنم در بازی‌های باقیمانده تعداد گل‌هایم را افزایش دهم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]