نکونام آفتابی شد!
نکونام آفتابی شد!

ورزش ایران و جهان، امروز با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده‌ آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا،   لیونل مسی و کریستیانو رونالدو نتوانستند در رقابت‌های بزرگ بدرخشند و زمینه‌ساز صعود تیم خود شوند. اینترمیامی در حالی‌که لیونل مسی و دیگر ستاره‌های بزرگ خود مثل آلبا، بوسکتس و سوارس را در ترکیب اصلی خود داشت در دیدار برگشت برابر مونتری با نتیجه سه بر یک شکست خورد.
شکست در این بازی باعث شد تا اینتر میامی از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان کونکاکاف بازماند و لیونل مسی هم سرنوشتی شبیه به کریستیانو رونالدو را تجربه کند.
محمدیان به مدال برنز آسیا رسید/ ۳ طلا و یک برنز کشتی آزاد ایران در ۵ وزن نخست
نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران به مدال برنز رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا دست یافت.
در پایان رقابت های ۵ وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در بیشکک قرقیزستان، محمدحسین محمدیان آخرین نماینده ایران در روز نخست، در دیدار رده بندی وزن۹۷ کیلوگرم مقابل هیبیکس ایتو از ژاپن به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۷ بر صفر به برتری رسید و صاحب مدال برنز آسیا شد.
هت تریک رحمان عموزاد در آسیا با طعم انتقام
در فینال وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در بیشکک قرقیزستان، رحمان عموزاد دارنده مدال طلای جهان و ۲ طلای آسیا در فینال مقابل تولگا تومور اوچیر دارنده مدال برنز جهان ۲۰۲۱ و طلای بازی های آسیایی ۲۰۲۳ از مغولستان به روی تشک رفت و در پایان در یک مبارزه سخت با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید و برای سومین بار صاحب مدال طلای آسیا شد. عموزاد سال گذشته و در فینال بازی های آسیایی چین برابر این کشتی گیر مغول با نتیجه سنگین ۱۱ بر یک شکست خورده بود.
مدافع استقلال به آلومینیوم رسید
مدافع استقلال همراه کاروان این تیم به اراک سفر کرد. صالح حردانی، مدافع استقلال همراه کاروان این تیم به اراک سفر کرد.
حردانی که در تمرین پس از بازگشت از اردوی تیم ملی دچار آسیب‌دیدگی شده و حتی دیدار این تیم مقابل مس رفسنجان را از دست داد در صورت تایید کادر پزشکی می‌تواند تیم را در بازی فردا همراهی کند.
نکونام: تمام تمرکزم روی تیم است/ امیدوارم مدیریت باشگاه بهترین شرایط را فراهم کند
سرمربی تیم استقلال با بیان این که از روز اولی که آمدم سختی‌های کار را می‌دانستم گفت: در ۸ هفته پایانی تمام تمرکزم روی تیم است و امیدوارم باشگاه و مدیریت هم بهترین شرایط را برای تیم فراهم کند تا بتوانیم این هفته‌ها را خوب پشت سر بگذاریم.
به گزارش ایسنا، جواد نکونام، سرمربی تیم استقلال، بعدازظهر پنج‌شنبه در نشست خبری قبل از دیدار مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: در مورد بازی فردا کارمان و هدف‌مان کاملا مشخص است. در بازی قبلی هم همه دیدند که تیم ما همه تلاشش را کرد که برنده شود اما متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]