مدیریت دانش ازطریق دانش‌بنیان ها در دستور کار دولت
مدیریت دانش ازطریق دانش‌بنیان ها در دستور کار دولت

اقتصاد ایران: رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی کشور گفت: به دنبال این هستیم که خودمان بتوانیم به دانش و فناوری‌های نوین دست پیدا کنیم و با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان مدیریت دانش را در داخل کشور انجام دهیم و شروع خوبی داشته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،محمدرضا موثقی‌نیا، امروز در بازدید از دومین نمایشگاه اوراسیا که در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کسب دانش و فناوری روز، بومی‌سازی و صدور تکنولوژی از اولویت‌های سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران است و جزء اولویت‌های ما به شمار می‌رود.

رئیس هیأت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی کشور افزود: حضور ایران در اوراسیا فرصت بسیار مغتنمی برای همه حوزه‌های صنعتی و معدنی کشور به شمار می‌رود و باید از این ظرفیت و فرصت‌ها، به خوبی استفاده کرد. 

وی با اشاره به پتانسیل‌های توسعه روابط با کشورهای عضو اوراسیا بیان داشت: ارتباط ایران با کشورهای عضو اوراسیا ضمن جذب تکنولوژی از کشورهای فناور، باعث انتقال دانش و فناوری‌های نوین در حوزه معادن و صنایع معدنی می‌شود. لذا در این بخش آماده انتقال دانش و فناوری‌های بومی شده به کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا هستیم. 

موثقی‌‌نیا اظهار داشت: ما در دهه‌‌های گذشته به دنبال آن بودیم که دانش و فناوری را از کشورهای توسعه‌یافته پیدا کنیم و آن را به نوعی با روش‌های مهندسی معکوس بومی سازیم، اما در دهه ۱۴۰۰ به دنبال این هستیم که خودمان بتوانیم به دانش و فناوری‌های نوین دست پیدا کنیم و با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان مدیریت دانش را در داخل کشور انجام دهیم که شروع خوبی داشته‌ایم.

 دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا روز گذشته ۱۳ آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت که تا ۱۶ آذر ادامه خواهد داشت.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]