این گوشی خوش‌قیمت نمایشگر اولد دارد!
این گوشی خوش‌قیمت نمایشگر اولد دارد!

گوشی ریلمی P۲ Pro به یک نمایشگر بزرگ منحنی AMOLED و دوربین اصلی باکیفیت ۵۰ مگاپیکسلی مجهز است. مشخصات فنی و قیمت گوشی Realme را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش گجت‌نیوز، شرکت ریلمی، جدیدترین گوشی سری P خود را با نام P۲ Pro در هند معرفی کرد. این گوشی با صفحه نمایش منحنی AMOLED، تراشه اسنپدراگون ۷ اس نسل ۲ و دوربین اصلی ۵۰MP با سنسور LYT-۶۰۰ سونی، سرخط اخبار تکنولوژی را به خود اختصاص داده است. در کنار این گوشی جدید، ریلمی همچنین یک تبلت اندرویدی اقتصادی با نام Realme Pad ۲ Lite را معرفی کرد. این دستگاه نیز دارای صفحه نمایش LCD ۱۰.۹۵، تراشه Helio G۹۹ و باتری ۸۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

گوشی ریلمی پی ۲ پرو براساس یک صفحه نمایش OLED منحنی ۶.۷ اینچی با رزولوشن +FHD و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز ساخته شده است. این پنل با Corning Gorilla Glass ۷i محافظت می‌شود، دارای روشنایی اوج ۲۰۰۰ نیت است و یک دوربین جلوی ۳۲MP را در خود جای داده است.

این گوشی در رنگ‌های سبز طوطی و خاکستری عقاب با طراحی BioVision ارائه می‌شود که عناصر آن هنگام قرار گرفتن در معرض نور ظاهر می‌شوند. این گوشی دارای رتبه IP۶۵ در برابر آب و گرد و غبار است و دارای یک فریم میانی جذب‌کننده ضربه برای محافظت بهبود یافته در برابر سقوط است.

این گوشی خوش‌قیمت نمایشگر اولد دارد!

مشخصات دوربین و سخت‌افزار ریلمی P۲ Pro

دوربین اصلی ۵۰MP با سنسور ۱/۱.۹۵ اینچی LYT-۶۰۰ سونی و OIS در جزیره‌ای دوربین به شکل مربع مستطیل قرار گرفته است. این دوربین با یک لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی با فاصله کانونی معادل ۱۶ میلی‌متر همراه است. دو حفره دیگر برای فلاش LED و یک برچسب است.

ریلمی از تراشه Snapdragon ۷s Gen ۲ کوالکام همراه با ۸/۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه استفاده کرد. ریلمی همچنین یک محفظه بخار ۴۵۰۰ میلی‌متری برای کمک به کنترل حرارت اضافه کرد.

نرم‌افزار این گوشی Realme UI ۵.۰ مبتنی بر اندروید ۱۴ است و ریلمی وعده داده که ۲ به‌روزرسانی نسخه اندروید و ۳ سال به‌روزرسانی امنیتی ارائه خواهد کرد.

در پایان لیست مشخصات، یک باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۸۰W SuperVOOC وجود دارد که شارژ ۰ تا ۵۰ درصد را در ۱۹ دقیقه وعده می‌دهد.

قیمت و زمان عرضه گوشی ریلمی

قیمت ریلمی P۲ Pro از ۲۶۰ دلار برای مدل ۸/۱۲۸ گیگابایت شروع می‌شود. نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایت ۳۰۰ دلار و نسخه برتر ۱۲/۵۱۲ گیگابایت با قیمت ۳۳۰ دلار عرضه می‌شود.

۲۲۷۲۲۷

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]