پیرزن ٨٢ ساله کشته شد و طلاهایش به سرقت رفت
پیرزن ٨٢ ساله کشته شد و طلاهایش به سرقت رفت

روز دوم اردیبهشت‌ماه امسال به پلیس شهرستان آباده واقع در استان فارس خبر رسید که زنی ۸۲ ساله در خانه‌اش به قتل رسیده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری آنلاین، در تحقیقات مقدماتی معلوم شد که سارق یا سارقان به‌زور وارد خانه مقتول شده و پس از قتل او طلا و جواهرش را به سرقت برده‌اند.
شواهد به‌دست‌آمده در صحنه جنایت نشان می‌داد که عامل جنایت با انگیزه سرقت وارد خانه زن سالخورده شده است. کارآگاهان جنایی با استفاده از سرنخ‌ها در حال تحقیق در این باره به شواهدی دست یافتند که نشان می‌داد ۲ سارق خشن در حال ورود به شیراز هستند و به این ترتیب، هر دو نفر به شکلی غافلگیرانه دستگیر شدند.
سردار رهام‌بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس درباره جزئیات این پرونده گفت: مأموران پلیس آگاهی استان فارس موفق شدند در کمتر از ۱۰ روز عامل جنایت و همدستش را شناسایی کنند. کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های خرمبید و آباده با هماهنگی قضایی و اقدامات فنی موفق شدند سارق به عنف و همدستش را در ورودی شیراز دستگیر کنند و آن‌ها پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی اولیه به سرقت به عنف همراه با قتل زن ۸۲ ساله در آباده اقرار کردند.
متهم به قتل و همدستش که از سارقان حرفه‌ای هستند در بازجویی‌های تخصصی به ۶ فقره سرقت به عنف در شهرستان‌های خرمبید و آباده اعتراف کردند. به‌گفته او، متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند و تلاش برای دستگیری مالخران ادامه دارد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]